Mistäköhän mahtaa johtua että peli kulkee ylinopeutta ei tahro pysyä silmät mukana. Pelinopeus laitettu hitaimmalle mutta silti äijät liikkuu kuin natonohjukset kiekosta puhumattakaan. Konettani ei ole kellotettu ainakaan tarkoituksella. Koneeni on kannettava Fujitsu-Siemens Amilo A 1630 AMD Athlon 64 3000+ 512Mb muistia ATI Mobility Radeon 9700 128Mb ym.
Mulla sama onkkelma ja prikulleen sama kokoonpano. Nyt joku viisas auttakoon, menee muuten vklppu vituiks..
Mulla alko seuraavanapäivänä toimii normaalisti enkä muistaakseni ollu koskenu mihinkään asetuksiin! Aika mystistä
Ootko varma ettet muuttanu mitään, nim. mulla toi vmäinen ongelma ei oo poistunu. nyt joku viisas auttaa pulassa olevaa.. Eli kaikki tapahtuu hirveellä "ylinopeudella", niin kentällä kuin katsomossakin. Porukka hakkaa käsiään yhteen joku 100 krt/sek ja pelaajat luistelee tosiaan kuin nato-ohjukset!
En toki aivan varma, mutta käytätkö ATIn ajureita vai esim. Omega ajureita. Itse käytän ATIn orginelleja ajureita. Ja sitten noi näytönasetuksista OpenGL ja Direct3D asetuksista oletukset käyttöön. Näillä mulla toimii.
Käytän originelleja Ati:n ajureita ja en oo koskenu mihinkään. Laitakko lisää ohjeita, et miten sul noi asetukset on laitettu. Mullaki kaikki graffanamiskat näyttäs keskiasennossa olevan. Muillakin Amd 64 -prossun omistajilla on ollu sama ongelma ja joku sano et EA ois sanoutunu irti kannettavien ongelmista, tiedä häntä. Taas kuluttajaa kustaan silmään,nyyh..