voinko polttaa "tulee omaan käyttöön" nhl 2002 rompun? minulla on nero polttoohjelma. onko siinä mitään jippoja että saan poltetun rompun käyntiin?
toi kai se tärkein: "Lain mukaan yksityinen kopiointi voi tulla kysymykseen vain silloin, kun esim. CD-levy kopioidaan puhtaasti henkilökohtaisiin tarpeisiin. Kopioita on luvallista tehdä myös perheenjäsenille ja tuttavapiirille, kunhan rajoitat sen lain edellyttämään 'muutamaan kappaleeseen'. Muutamalla kappaleella tarkoitetaan yleisesti 2 - 4 kappaleen valmistamista. Yksityistä käyttöä koskeva kopiointi ei saa milloinkaan tapahtua ansiotarkoituksessa.
En osaa itse kysymykseen vastata, mutta yleisesti vaikka vähän off-topic.. menee hermo kun kaveri ilmottaa selvällä suomen kielellä, että polttaa rompusta varmuuskopion ihan itselleen, niin silti jotkut on aina tuputtamassa jotain antipiracya.. Piraateille jyrkkä ei, mutta kohtuus mukaan..!
Kyseisessä pelissä on muistaakseni safedisk 2 suojaus. esim. täältä voit tarkistaa kykeneekö asema polttaamaan kyseisen suojauksen: http://www.cd-mate.com/cdr.php Softana joko Blindwrite tai CloneCD. ps. ja kuten jo mainittu, VAIN omaan käyttöön
Kysymystä voi tulkita monin tavoin. Kysyykö eeri, voiko hän polttaa luvallisesti tuon nhl:n vai kysyykö hän, voiko levyn polttaa nerolla toimivaksi? Itse nopeasti tekstin luettuani ymmärsin kysymyksen tekijänoikeuksien kannalta, mutta yomannain tilitys pisti miettimään uudelleen, tarkoitetaanko tällä jälkimmäistä vaihtoehtoa. Mielestäni pelit pitäisi ostaa aitoina, mutta en tuomitse piratismin harjoittajaa asian tiimoilta. Kohtuus tosiaan mukaan ja pyydän anteeksi, jos kyseinen antipiracy-vastaukseni loukkasi yomannainia tai eeria henkisesti. Ps: Kuten syksyisin on tapana, EA julkaisee uuden NHL 2003:n, joka toivottavasti päivittäisi 2002:n tekoälyä, rostereita jne.
anteeksi minunkin puolesta, ja kaikenlainen moralisointi on p*****stä olen samaa mieltä, ymmärsin vain minäkin kysymyksen tuolta tekijänoikeuksien kannalta.
Omaan käyttöön olisin polttanut cd:n omistamastani alkuperäisestä Nerolla, jos olisi onnistunut. Niinkuin varalevyksi.
eli tosissaan nerolla et tuota cd:tä pysty kopioimaan, kun se on kopiointisuojattu. kato petraun vastaus. softat löydät (tähän kohtaan pitää sanoa kai tietysti ;-) ) aD:n softaosastolta