Miksi en saa päälle motion blur, crowds ja headlights toimintoja. Voiko se johtua muistista? (minulla on 128mb ja peli vaatii 256mb)Latasin 1.3 päivityksen, mutta sekään ei auttanut... koneen tiedot: näytönohjain: Geforce2ti450 muisti: 128 sdram pro.:1.4 mhz
Ensinnäkään toi GF2 ei tuo kyseisiä efektejä, eli se siitä. Toisekseen hae äkkiä muistia lisää... vähintään 512MB pitää löytyä koneesta, jos meinaa sillä jotain edes yrittää tehdä.
Ihan tiedoksi vain(Sawez), Geforce2 todellakin tukee kaikkia efektejam koska 1. mun kaverilla on sama kortti ja kaikki toimii 2. EAn teknisestä tuesta sanottiin, että kyseinen näytönohjain tukee kaikkia efektejä että silleen... joten se EI johdu näytönohjaimesta.
>> Voiko se johtua muistista? (minulla on 128mb ja peli vaatii 256mb) Eikös tuo kerro jo aika paljon!
Kyllä se on näytönohjaimesta kiinni. Toi motion Blur vaatii DX 8.1 tukevan kortin eli Geforce3 ja sitten ATI 8000 ylöspäin.
>Agent_007 kyllä se on näytönohjaimestakin kiinni, koska mm. Geforce4mx ei tue motion bluria, mutta miten se sitten voi toimia mun kaveril, jos sillä on edelleenkin sama näytönohjain??
Mulla on radeon 9100 ja samat ongelmat vaivasivat alussa eli noi tehosteet eivät toimineet. Asia meni vain pahemmaksi kun latasin uudet catalyst ajurit...sillo jotain 3.8 tai 3.9. Nyt sisässä on omegan ajurit ja kone pelittää moitteetta ja kyseiset tehosteet myös toimivat. Eli jokin yhteensopivuus ongelma catalyst ajurilla.
>tuukkape kiitti..toi ainakin kuullostaa lupaavalta..osaisiksä vielä neuvoo mikä catalyst sopis Geforce2ti450een?
Ei Nvidia korttia voi ajaa ATI:n Catalyst ajurilla. Omega ajureita sai ainakin ennen myös Detonatoreista. Mä kyllä uskon tossa asiassa Agent007:kaa. Ei tule pelittämään.