Niin, eli kun starttaan pelin niin äänet kuuluvat hyvin mutta kuva on "keskeneräinen" itse pelissä mutta alkudemoissa kaikki näkyy ja pyörii hyvin, ja tekstit pelissä ovat isoja "pikseleitä" joten niistä ei saa mitään selkoa. Voiko tämä johtua näytönohjaimestani, Matrox millenium G550 Dualhead 32mt näyttömuistilla, vai mikä voisi olla vikana. kiitos kaikille jo avusta...
The following major D3D chipsets are supported ATI Radeon 7500 or greater Intel i865 Matrox Parhelia NVidia geForce2 or greater SiS Xabre 400 en tiedä auttaako esim ajuripäivitys.
kiitos avusta... mutta vaikka tässä olen yrittänyt etsiä ajureita Matrox g550 niin en ole niitä mistään löytänyt...
niin, oiskohan muuten mahdollista saada peliin mitään patchia joka tukisi muitakin näytönohjaimia kuin noita 007:skan mainitsemia?
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm tuolla on kohtuu uudet ajurit, muuta epäilen kyllä että ei toimi need for speed kortillasi.
itsellläni oli saman tyyllisiä ongelmia että peli tökki pelatessa mutta alussa ei mitään ongelmia!!! minulla oli geforce4 mx420 64mb näytön ohjain.... ostin uuden paremman 128mb ja simpsala pim, peli ei tökkinyt yhtään ja kaiken lisäksi sain vielä peliin uutta ilmettä!!! grafiikka parani 100% ja pelistä tuli kaiken lisäksi 100% mielenkiintoisempi pelata!!! suosittelen mielummin uuden näytön ohjaimen hankintaa kuin vanhalle ohjaimelle tekohengityksen antamista!!!
Kiitoksia vinkeistä, olisiko jollain suositella jotain hyvää näytönohjainta 100-150euron väliltä? näytönohjain tulisi pääasiassa pelikäyttöön... paljonko tuosta matrox g550:stä uskaltaa pyytää jos sen pistisin myyntiin?? ainakin netin mukaan näyttis maksaa vieläkin 110-140euroa...
ASUS Radeon 9600 SE 128 Mt AGP hintaan ~115e. Joku radeon ilman muuta kannattaa valita. tosta sun kortista en kyllä maksais penniäkään, pitää vain toivoo että löydät jonku huijattavan
Matrox:eissa on hyvä kuvanlaatu että kyllä uskon että joku haluaa sen esim huuto.net:in kautta itselleen. Club 3D Radeon 9600 Pro 128 Mt AGP hinta on 140-155 euron välissä.