OK, eli tuon olen pelannut 100% läpi ja halusin pelata netissä. OK, ei siinä mitään, mutta huomasin, että kiihdytyksessä muiden autot oikeasti kulkee! . Mä en osaa säätää niitä, eli voisiko joku viisaampi kertoa miten saan asetukset jotka ovat paremmat kuin nyt. Haluaisin matalia aikoja vartillja kuin 1/2 maililla. Ja kehonliikutimena toimii Charger, 973hp. P.S Parhaat ajat vartilla on jtn. 7 sek. KIITOS!
Paras auto tuohon drag kisoihin on kyllä Supra josta löyty moottorin puolelta kaikki palkit tappiin ja tietysti tuo nopeus riippuu siitä kuinka hyvin vaihdat vaihteita.
Tietääkseni ainakaan vanhoissa NFS peleissä ei saanu säädettyä välityksiä ja vaihteiston asioita jne. jotka vaikuttavat auton kiihtyvyyteen. Mutta jos Pro Streetistä sellainen löytyy, niin välityksen säädät niin, että kiihtyvyys on mahd. suuri jolloin huippunopeus taas laskee.
Joo kyllä se vaikuttaa autoihin. Mutta noista alusta säädöistä en ole niin varma, paitsi ehkä camberin säädösta. Moottori säädöt voi tuoda, tai itse asiassa tuokin lisää tehoa, jos osaa säätää..