eli kamut väitti et mis vaan jossa kysyn muka nfs most wanted on "suosituin" siis pc:lle mut aattelin kysyy tääl ku siit tuli sen verra iso väittely nii eli kertookaahan mikä on parhain PC:lle tullut need for speed sarjan peli ! kiitz
Itse ainakin tykkäsin eniten Need For Speed: Carbonista. Btw... Opetellaankos kirjoittamaan vähän selvemmin ja käyttämään välimerkkejä? Vähän helpompi lukea silloin ;D
Omistan nuo 3 uusinta ja kyllä tuo Most Wanted on ehdottomasti paras. Hyvää siinä on, että siinä ajetaan päivällä ja siinä on todella hauskaa vain cruisailla ja härnätä poliiseja.
Itse tykkään eniten taas wanhasta NFS underground kakkosesta, jotenkin ei vaan nuo uudemmat oo saanut samaa tunnelmaa/fiilistä aikaiseksi, paitsi ehkä se aito ja alkuperäinen En tiedä mistä kaverisi on tuon väittämänsä keksinyt, itse ole huomannut NFS fanien jakantuneen kolmeen porukkaan NFSUG2/NFS:MW/NFS:C, ja sitten vielä hajaääniä muille, etenkin ykköselle ja porsche unleashedille.
Kyllä parhaat ovat NFS Underground 1 & 2. Nuo uudemmat ovat aivan kurjia tekeleitä noiden rinnalla. Noista kolmesta uusimmasta paras on kuitenkin Most Wanted
Itsellä on parhaiten jäänyt mieleen Hot Pursuit 1&2, Most Wanted, ja Carbon Most Wantedissa 911 Turbo S hakkaa kaikki, kunhan on vaan virittäny sen loppuun saakka ja sillä on kiva ajella 5 tason kyttiä pakoon Menenpä takaisin pelaamaan... x]