Newbie?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi chopper 03.05.2002.

1. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oon tässä näitä foorumeita lueskellut aika roimasti viime aikoina, yksi asia on pistänyt silmään.

Olen nähnyt newbie, Da Boss ja Admin "kategorioita" käyttjissä.
    Joten miten esim. pääsen memberiksi tai older memberiksi?
    Vai tuleeko se ajan mukaan mitä on ollu jäsenenä?

2.  
  3. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Samaa minäkin olen miettinyt.. Alkaa v*t*ttamaan toi Newbie juttu, ku tääl on täysin pösilöä porukkaa jotka on membereitä mut ei tiedä mistään mitään...

4. icedaemon

icedaemon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pitäiskö tosta vetää herne nenään ?

5. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Member -status tulee about automaattisesti kun on tietty määrä viestejä, vaikkakin tämäkin valikoidaan käsin, mutta siinä ei oikeastaan pidetä sen ihmeempää kontrollia. Täytyy muistaa, että tämä siis tehdään käsin, nyt emme ole esim. reiluun viikkoon nostelleet kenenkään käyttäjätasoja.

Senior Member on ylin taso, mikä annetaan normaalikäyttäjälle tällä hetkellä ja nämä valitaan aikalailla ylläpitäjien perstuntuman mukaan eli jätkille, jotka osaavat asiansa, eivät kysele idiootteja ja vastaavat _asiallisesti_ ihmisille. Senior Memberiin ei ole mitään aikalimittiä tai postattujen viestien limittiä, vaan hyvinkin vähillä, mutta tietopohjaisilla vastauksilla saa Snr Member -statuksen.

Admin = 7 hemmoa, kaikki AfterDawn.com:n tai cd-rw.org:n omistajia/ylläpitäjiä.

Da Boss = allekirjoittanut, joka on siis samalla sivun webmaster, koodannut sivut, forumit ja hoidan noin 80% uutispäivityksistä ja artikkeleista sivuille.

Viimeksi muokattu: 04.05.2002

Jaa tämä sivu