Neuvoja Microsoft Officeen

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi qrf 23.10.2003.

1. qrf

qrf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ei ole mitenkään monimutkainen juttu varmaankaan hoitaa,mutta en kuitenkaan ole saanut itse tätä pähkäiltyä kuntoon.
    Eli mitenkä saan muutettua kansion,mistä esim. word avaa tiedostot kun painaa open painiketta. Nyt word hypää etsimään dokumentteja työpöydältä,vaikka tiedostot olisivat tuolla d-aseman takana..?
    Samalla jos joku tietäisi mitenkä saisi tuon explorerin linkit kansion poistumaan lopullisesti tuolta suosikit valikosta?

2.  
  3. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wordiin voisit kokeilla työkalut -> asetukset -> oletus kansiot ja sieltä valitse muokatattava toiminto.

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    tuon kanssa oon vääntäny itteki ja aina se vaan ilmestyy sinne -> oon jo luovuttanu :(

5. qrf

qrf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tattista veijob! Toimiipa hyvinkin..En näemmä vain itse ole moista hokannut..Kiitos!

Tuota explorerin linkit kansiota siis ei varmaankaan saa poistumaan kuin selainta vaihtamalla..:(

6. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos käytössäsi on Windows XP, pitäisi kansion poiston onnistua powertoys:n avulla (http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp).

Jos tiedät kuinka muokata rekisteriä, voit tehdä homman myös manuaalisesti. Avaa polku:
    "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar" ja muokkaa kohtaa "LinksFolderName" niin että arvoksi tulee tyhjä rivi. (Oletuksena "Linkit")

Uudelleenkäynnistyksen jälkeen kerran poistetun linkkikansion ei pitäisi ilmestyä uudelleen.

Jaa tämä sivu