Moi, miten saan parhaiten ja varmiiten poistettua nettihistoria eli kun käyn netissä ja haluun poistaa ne sivutiedot joissa olen käynyt ja ne videot /kuvat jotka olen katsonut netissä? Koska vaikka kuinka yritän niitä poistaa niin aina ne jostain kansiosta löytyvät. Eli onko tähän jotain erityistä niksiä? Kiitoksia jo etukäteen.
ainakin mozillalla onnistuu painamalla ylä palkista työkalut-poista yksityisyystietoja kai se ihan hyvin poistaa kun pankkikin sitä suosittelee
Mikähän selain? C:\Documents and Settings\käyttäjänimi\Recent C:\Documents and Settings\käyttäjänimi\Local Settings\Temp C:\Documents and Settings\käyttäjänimi\Local Settings\Sivuhistoria C:\Documents and Settings\käyttäjänimi\Local Settings\Temporary Internet Files Tollaset kun alkajaisiksi tyhjennät, niin ollaan aika hyvällä pohjalla ja isi ei heti näe, että on poika taas pronsivuilla pyörinyt
Ja onhan netissä tämmöisiä IE käyttäjän pikku apureita.... http://www.ie-cleaner-pro.com/ Mutta kannattaa harkita FireFozin tai Operan asennusta
Käsittääkseni CCleaner -ohjelmalla pystyy poistamaan selainten temp -kansiot ja sivuhistorian varsin helposti. (Korjatkaa jos olen väärässä!). Ohjelman pystyy imuroimaan aD:n sivuilta... edit: typo
firefox 1.5:ssä on minusta aivan loistava kun saa kaikki sivuhistoriat, evästeet ym. poistettua parilla napin painalluksella: ctrl+shift+del. siitä sitten vaan valkkaa mitkä haluaa poistaa, niin ei äitee järkyty kun selailee sivuhistoriaa