Nettiradion kuuntelu mp3-soittimella

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi tirppa 28.05.2009.

1. tirppa

tirppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuossa mietin kun kuuntelin Digitally Importedin nettiradiota ja kiinnostuin ostamaan jopa sen premium jäsenyyden, että saan paremman äänenlaadun.
    Nyt sitten ongelmana onkin kun haluaisin kuunnella jatkuvasti ja myös muualla kuin kotonani ko. nettiradiota ja ylipäätänsä näitä kaikenlaisia eri genrejen nettiradioita mitä Digitally Importedilta löytyy.

Kysymys siis kuuluu että onko mitään sellaisia mp3 soittimia mihin saisi esim. nettitikkua kiinni ja sitä kautta kuuntelu onnistuisi paikasta riippumatta tai minkään muunlaista tapaa miten näiden nettiradioiden kuuntelu onnistuisi yhtä helposti kuin minkä tahansa mp3-soittimen kuuntelu. Nyt siis tarkoitan sitä että nettiradion kuuntelu onnistuisi ns. live streamina, eikä tallennettuina tiedostoina kuten podcastit sun muut.
    En itse ole kerennyt perehtyä asiaan, toivottavasti joku ammattilainen tietää näistä asioista paljon enemmän kuin minä ja antaisi jotain infoa :)

2.  
  3. T/D/F

T/D/F Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    En tiedä, onnistuuko iPod Touchilla nettiradion kuuntelu wlanin ylitse. Todennäköisesti kyllä.

Kuitekin, esimerkiksi Nokian puhelimiin on tarjolla Internet Radio -sovellusta, jolla voi kuunnella joitain - mutta ei tietääkseni ihan kaikkia - nettiradioita. Kyseinen softa ei maksa mitään, mutta sen käyttö vaatii datapakettia. Saunalahdella hitain datapaketti maksaa 9,90e/kk. Itse käytän tuota, hienosti toimii niin mokkulan ylitse kuin pelkän kännykänkin varassa. Voin suositella lämpimästi. :)

Jaa tämä sivu