Nettipelit pätkii

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi onttokolo 17.04.2008.

1. onttokolo

onttokolo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä muutama viikko sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta ilmeni ongelma kun pelasin Caballia niin se alkoi ihan yhtä äkkiä lagittamaan. Pian kyseinen ongelma ilmeni joka ikisessä pelissä. Ongelma ilmenee myös Lanittaessakin.

Olen kokeillut asentaa pelejä uudelleen, mutta ongelma ei häivy. lisäksi olen suorittanut viirustarkistukset, sun muut haittaohjelmien poiston ja ylimääräisen roskan. Olen myös kokeillut eri modeemia tuloksetta. Kyseinen modeemi toimii USB-väylän kautta.

Ongelma ei ilmene ladattaessa tiedostoja eikä yleensä muissakaan ohjelmissa. Offline pelit toimivat moitteettomasti ja minun koneelta luodut pelit eivät pätki yhtään.

En muuta sano mutta olis todella jännä saada vastaus tähän mysteeriin kiitos.

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko jokin muu verkkoa käyttävä ohjelma päällä kun pelaat?
    Esim p2p?
    Usein verkkoliittymä hyytyy liian suureen up-kaistan käyttöön...

4. onttokolo

onttokolo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole. Olen kokeillut sulkea kaikki winampit sun muut pelaamisen ajaksin pois mutta pingi hyppii silti käsittämättömissä luvuissa. Olen kytänny tuota palomuurin tuleevaa ja lähtevää tietoa, mutta näyttää että ei mikään liiku mihinkään suuntaan.

5. deadflame

deadflame Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Parilla kaverilla ollut tuota samaa ongelmaa. Syynä lagimiseen oli 4.8 Avasti. Edellisillä avastin versioilla toimi normaalisti netti pelit.

6. onttokolo

onttokolo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin ikään... Nyt vaan pitää löytää jostain vanhempi Avasti ja olla päivittämättä sitä. vai olisko jotain muita viirus ohjelmia?

7. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    AVG ja Antivir tulee lähinnä mieleen, jälkimmäistä käytän itse. Ei välttämättä markkinoiden paras tuote, mutta mukavan kevyt.

8. onttokolo

onttokolo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Poistin avastin ja asensin AVGn tilalle ja nyt toimii! Wuhuu! kiitoksia paljon avusta ^____^

Jaa tämä sivu