Nettiongelmia America's Armyn kanssa

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Maikkim 12.12.2006.

1. Maikkim

Maikkim Guest

Tarvitsisin apua kiperään ongelmaan joka on minua kohta jo vuoden piinannut. Minulla on suojaamaton langaton verkkoyhteys (SMC), joka tahtoo aina jättää minut muutamaksi sekunniksi ilman yhteyttä. Tämä häiritsee paljon pelaamista. Muualla se tekee tuota harvoin mutta esimerkiksi America's Armyä pelatessa tekee tiukkaa, kun minuutin välein lähtee yhteys.

Millä saisin ongelman korjattua, ilman hirveän suuria muutoksia muuhun tekemiseen? Mistä tämä johtuu, ja voiko jokin haittaohjelma saada tällaista aikaan? Koneni olen skannannut Spybotilla, F-Securella ja Ad-Awarella, ja näyttäisi olevan hommat kunnossa.

- Mikko Laurila

2.  
  3. Jarren

Jarren Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama ongelma, mut jatkunu vasta 2kk.. eikä oo langatonta yhteyttä, olis kiva kuulla ratkasu tähä ongelmaan.. :/

4. Jarren

Jarren Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama ongelma, mut jatkunu vasta 2kk.. eikä oo langatonta yhteyttä, olis kiva kuulla ratkasu tähä ongelmaan.. :/

5. Juice92

Juice92 Guest

Se johtuu melko varmasti siitä kyseisestä pelistä...katsokaa asetukset läpi ettei siellä ole mitään häikkäää!!!!

6. Maikkim

Maikkim Guest

Itseasiassa, tätä tapahtuu muidenkin pelejen kanssa, ilman pelaamista yms, joten pelistä ei ole kiinni.

Jaa tämä sivu