Perus nettikone mökille noin 300€. Näyttöä ei tarvitse pakettiin. Jos löytyy joku huippuhyvä pakettikone tarjous, nii sekin käy, mutta mielellään kokoaisin itse. Ehdotuksia kiitos. Edit: Nii ja eikös AMD ole noissa tehottomimmissa prossuissa halvempi kuin intel? Ja ATIn näyttis tai emolle integroitu mieluiten.
Alle 300€ nettikannettavia löytyy (asus eee pc tai acer aspire one) Muuten pöytäkoneita: gigantiss on : ESYSTEM209 280€ ISTARTF3215 330€ Amdn Athlonx2 prossujen emoissa on normaalisti integroitu näyttis
Joo kannettavaa en halua, vaan pöytäkoneen. Kattelen myöhemmin noita gigantin koneita. E:Halpoja noi Gigantin koneet näyttivät olevan, mutta aika huonoja, saisko itse kokoamalla about 300€ yhtään parempaa??
Ei kannata ostaa gigantin valmiskoneita(tai osta jos se on iha peruskäyttöön siellä mökillä), mutta kyllä 300€ sais kasaan kohtuullisen halpiskoneen. Jos et iha heti aijo ostaa ni seuraa tota myydään paikkaa tuolla, koska aijon laittaa pian vanhan omaan koneen myyntiin. Se tulee olemaan siel 200€ paikkeilla, ja laitan mielellää lisätietoa jos olet kiinnostunut. PS. se on toi Kone2 descriptionis mutta siinä ei ihan kaikkea tietoa ole.
Toi kone näytti aika hyvältä, mutta kattelen vielä muita ja palaillaan sitten ku laitat sen tonne myyntiin.
Kokosin Verkkokauppa.comista tällasen paketin: http://www.verkkokauppa.com/index.p...3=1&p_23830=1&p_26960=1&p_6023=1&fill_empty=1 Eihän tuosta puutu mitään olennaista?
Joo oon lueskellu myös tota threadia, mutta en ole tilaamassa saksasta konetta ja tällä alkaa jo olla kiire. Taidan laittaa ton verkkokaupan paketi tilaukseen, tai eka lisään pari tuuletinta siihen.
Musta kotelo ja beige optinen asema :S Yksi puuttuu, käyttöjärjestelmä. Tai et ainakaan maininnut että se olisi jo kunnossa.. EDIT:typö