moi..Mulla on tämmönen vanha noku kone josa on jotaan 250 muistii ja 400mhz prossu.. Ennen tää toimi ihan hyvin ku mulla on 1 megan netti yhteys.. ja se latas niinku dc:ll ja netist tai ihan mist vaan ni jollaan 50/100 kt/s ja nyt tä on vaa joku ihmeen 7kt/s? ni kuis tää on hidastunu yli puolella.. =( ku googles o toi nopeus testi ni mul se antaa sii jonkun 50/ 100 kb/s ja enne siinä oli joku 1000 kb/s ja mä en oo todellakaa nettiä vaihtanut pienemppään tai siis tää on ollu sama netti yhteys koko ajan. .=( Kiitos jos jok uon näin nörtti.. =) xD Lol..
Varmaan viruksia, backdoor agentteja... sun muita kivoja juttuja varmaan kone täynnä. Ku nuon hirastuu... :<
joo mutta just mä Formatoisin koneen.. =( et luulsi ettei paljon ole viruksia mutta kiitos kuitenkin.. =)
Asennapa tuo Netstat ohjelma niin se näyttää kaiken liikenteen. http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm Lataa sitten joku isompi tiedosto suomalaiselta nopealta serveriltä vaikka mbnet.fi ja tietokone.fi on hyväksi havaittu. Megasella nopeuden pitäisi olla 100-128KB/s. On myös mahdollista, että isp:si on ottanut p2p eston käyttöön.
mikä noist se nyt sit on? ei noussu oiekee jos se on toi incoming current 15.6 average 15.4 ja max 21.1
Joo ok.. mut mites sen saa otettua pois sen että isp ei estäisi sitä p2p juttua??? tuolla yleempää lukee..
Se p2p esto rajoittaa tai estää p2p ohjelmien käyttöä, mutta ei vaikuta muuhun netin käyttöön. Mistä latasit ja minkäkokoisen tiedoston? Lataa joku 10MB tiedosto (jollain muulla kuin IE:llä) ja katso Netstatin Incoming Average (keskiarvo) kohtaa. Jos netistä ladatessa tökkii niin silloin on vikaa koneessa/modeemissa/palveluntarjoajassa. Onhan windowsin päivitykset asennettu ja virukset ja haittaohjelmat skannattu?