Netti Pätkii

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Palffy 26.09.2010.

1. Palffy

Palffy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä , kun esim. olen pelaamassa jotain peliä , niin yhtä äkkia netti vaan kaattu enkä pysty liikkumaan ja nään vain muiden ''liikkeet'' ja sitten lennän ulos servulta tai sitten peli jatkuu , mutta kohta taas pätkii..... Mikä on vikana?

2.  
  3. Exceptio

Exceptio Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Servut saattaa kaatuilla, tai sitten sulla vaan huono yhteys sinne muuten. Tuskin itse nettiyhteydessä mitään vikaa.

4. Palffy

Palffy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä ei se aikaisemmin näin ''buginut'' joten itse servuissa ei ole mitään vikaa... siitä olen varma ja nettin pitäisi olla 25 meganen , mutta testeissä se antaa 1.15 Mbps

5. Pro619

Pro619 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kone täynnä viiruksia luultavasti koska jos netti on 25-meganen ja saat ulos vain 1.15 Mbps joten katso f-secure online scannerilla tietokone tai jos on jo joku viirus-softa niin katso sillä ja katso myöskin mikä vie kaistaa niin paljon.

6. Mysticiza

Mysticiza Regular member

Kiitokset:
    28
    Pisteet:
    38
    Tilanteen(nopeuden hidastelu, pätkiminen) selittää myös se että sulla olisi Soneran kaista. Onko näin?

7. Happis

Happis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, jos sulla on Soneran yhteys niin siinä vastaus kaikkeen. :D Täällä myös 24/1 yhteys ja antaa nopeustesteissä KORKEINTAAN 17/1. Kannattaa kokeilla myös ladata uusimmat päivitykset koneeseen ja voithan sä myös tarkastaa koneen viruksista esim. Malwarebytes -ohjelmalla. HJT-logi sinne kuuluvalle alueelle voi olla myös ihan järkevä vaihtoehto.

Mistä pelistä on kyse?

8. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Itselläni oli Soneran 10M valokuituyhteys kolme vuotta ilman minkäälaisia pätkimisiä.
    Viimeksi hattuunnuin niiden asiakaspalveluun ja vaihdoin DNA Mokkulaan. Hyvin silläkin on mennyt, antaa testeissä vaihdellen noin 7.78 MB/s. Maksimi tikulla 10Mb:hen asti, eipä ole hintakaan paha 13.90€/kk. Nopeustesti tehty Speedtest.netin avulla

Kummallakaan yhteydellä ei ole esiintynyt minkäälasita pätkimistä.

Mokkulani on jaettu 3G Routerilla kolmelle koneelle.

Edit: Tuosta Soneran yhteydestä tuli läpi joka testissä siinä 10.1-11.8 MB/s, eli siis yli luvatun. Joskun näinkin päin.:)

Viimeksi muokattu: 29.09.2010
  9. Palffy

Palffy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu minulla on soneran yhteys..... ja scannasin avastilla ''guick'' scannin ja ei lyötänyt yhtään virusta....

Viimeksi muokattu: 30.09.2010

Jaa tämä sivu