Netti katkeilee itsekseen.

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi huluhala 17.01.2009.

1. huluhala

huluhala Guest

En oo varma kuuluuko tämä tälle alueelle, mutta paras vaihtoehto on.
    Elikkäs nettiyhteyteni pätkii aina jos yritän katsoa Subin/jimin netti tv jotain sellaista. Yksinkertaisesti sanottuna yhteyteni pätkii muutaman kerran päivässä teen mitä teen. Asetuksia oon säätäny reitittimestä moneen suuntaan, mut nyt ne on niillä "millä" pitäisi toimia. Reitittimen oon päivittänyt mutta se ei vaikuttanut mitenkään. Palveluntarjoajankaan mukaan yhteydessä ei ole vikaa vaikka se katkiaa.
    Luulisi nyt että 1mekan yhteydellä katsoisi videoita ja pelaisi netti pelejä? Mitä minun pitäisi tehdä? Yhteys katkeaa vaikka en selaa kuin afterdawia. Palvelun tarjoana toimii ppo.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.01.2009
  2.  
  3. Derekki

Derekki Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Terve itselläni on ollu lukuisia saman tyylisiä ongelmia. Yksi millä saat tod näköisesti ongelman pois on että soitat operaattorille ja pyydät että laittavat olikohan nimeltään "iptv" tai iptw n päälle se vahventaa signaalia mutta esim peleissä saattaa hieman nostaa pingiä/latencyä mutta itsellä katkeaminen loppui aikoinaan.
    ps. Tosin pelimiehenä alkoi pingi ärsyttää ja lukuisten kikkailujen jälkeen vaihdoin operaattoria ja homma alkoi toimimaan.

4. huluhala

huluhala Guest

Itse olen ollut myös tuon operaattorin vaihdon kannalla mutta kaippa tuota iptv juttua pitäisi vielä kokeilla.

Jaa tämä sivu