Kun meen jollekkin servulle ja haluan vaihtaa servua, niin se ei mene servulle ja sillon en enään pääse mihinkään servuun. Sitten mese kaatuu ja netti ei toimi, mutta STEAM toimii. Sit pitää joku 10min ni netti taas toimii. Eli kiitos paljon jos joku osaa auttaa. :> PS: ja servujakaan ei löydy paljoa. estääkö palomuuri sen?
juu no sulla on semmonen tatti ja pottu homma siin (en usko palomuurin estävän semmoista mutta sama onglema oli itsellä mut minä en saanut edes googleen yhteyttä minä korjasin sen oman ongelami sillai että verkko yhteydet ja sieltä korjaa nii se meni poitte)
Itselläni on sama ongelma. Kun yritän pelata CS:S niin en pääse servereille ja samantien estyy pääsy nettisivuille jne. mutta steam silti toimii. Itse pääsen ongelmasta eroon kun käynnistän koneen uudelleen, mutta se tulee heti uudestaan jos koitan pelata kyseistä peliä. Olisi kiva, jos joku vaivautuisi kertomaan missä vika ja miten se korjataan. Voisiko vika tosiaan johtua palomuurista, vaikka ennen se toimi samalla palomuurilla? Onko vika koneessa vai steamissa?
No en ole mikään datanomi mutta jtn ymärrän tietokoneesta itse löydän 6000 serveriä cs:s. saattaa johtua ehkä jos olet laittanut etsimään tiettyä mappia tai unsecureja tai jtn semmoista.
Lue eka viesti vai luitko sormien välistä? Koitappa tota edellä mainittua Korjaa juttua. Jos se ei auta niin lataa Hight FPS modelit. En ole oikein varma kummalla toi itsellä meni, mutta noitte jälkee toiminu moitteettomasti. E: viestin ulkomuoto.
En oikeen käsittänyt äsköistä mutta pysytään asiassa eli jos haluat high fps conffit nii lataa tuolta http://koti.welho.com/aniitty4/file/ tuolta niskalaukaus cfg version 3 niitten tavan konffejen päälle.
Mitäs te täällä FPS modeleista puhutte kun kaveri ei löydä servuja ja netti pätkii? Tietääkseni tämä ei liity mitenkään FPS:sän nostamiseen modeleilla ja conffeilla ,jos alkuperäisestä zikoffin ongelmasta puhutaan? Mites se Steami sitten toimii jos kerran yhteys pätkii? Kyllä Steamikin toimii ilman nettiyhteyttä Offline -tilassa ,mutta jos yhteyttä ei ole niin ei Steamikään voi toimia? Vai ymmärsinkö nyt jotenkin väärin? Ja jos servereitä haluat lisää ja netti pätkii ,niin suorita ensin windowsin oma (ja melko turha) yhteyden vianmääritys. Vosit myös tarkistaa mitkä NAT -porteista on avattu ja selvittää blokkiiko se palomuuri tietoliikennettä.
McKagan päättää poiketa aiheesta fps modelleihin . en itsekkään ymmärrä ei pahalla McKagan että voi olla puuttumatta aiheeseen ilman asiallista asiaa.
Mulla on hieman erillainen ongelma..vaikka netti works like charm ni steam ei toimi . ku meen Offlineen ja yritän avaa css ni se sanoo: Toimintoa ei voi suorittaa kun steam on offline tilassa.. ennen on kyllä toiminut mutta nyt ei voisiko joku auttaa kiitos !