Eli meillä on kolme konetta kytkettynä nettiin (LAN) ja yksi aamu minun koneeni toimi ihan normaalisti, mutta vähän ajan päästä alko jumittaa. Kaikki muut koneet toimivat, mutta minulla yhteys näyttää "Connected", mutta ei pääse millekkää sivuille ja siinä on semmone outo Lukko-merkki. Soitin helpdeskiin, mutta sanoivat vian olevan koneessa eikä verkossa. Yhteys on koko taloyhtiöllä sama ja nimi oli Netsonic. Kiitos jos jaksatte auttaa.
Antec Performance One P150- kotelossa se kovalevy(t) tungetaan sille jännästi kumilenksujen väliin ja mulla ne oli menny poikki. Kovalevy lojui siellä pohjalla, mutta johdot oli tietenkin kiinni. Tämä selittää netin yhtäkkisen jumittumisen ja myöskin korjaantumisen,koska kun netti meni sököks koneesta kuulu semmone outo ääni, mut luulin sitä ihan normaaliksi ääneksi. Luulisin, että juuri tuolloin ne kumilenksut pamahti poikki.
Mietin vaan, että korvaako takuu tommosta? Koska jos sieltä on yksikin lenksu poikki, niin eihän siihen saa enää mitään laitettua.
Voiko mistään tilata perus koteloon ihan "virallisia" kovoille tarkoitettuja kumirenksuja? Tällä hetkellä on perus kumiremmit, mutta jos vähän jämerämpää kumia saisi niin olis aika jees. Eikä paljon konetta tällä hetkellä viitsi kännellä kun ei ne renksut kovin jämyjä tällä hetkellä ole (heiluu ja kolisee kovo ikävästi .