Mulla on ollut jo 3 viikkoa seuraava ongelma: kun selailee hetken nettisivuja alkaa niitten lataaminen hidastua ja hyytyy kokonaan. Sama käy ilmi esim. ladattaessa internet explorerin kautta vaikkapa linuxin iso-tiedostoja. Lataus tulee normaalia n. 50kt/s noin 1-1,5mt asti kunnes se jäätyy paikalleen. Olen etsinyt ratkaisua ja tänään koitin ping komentoa: ping -t www.fi. Tällöin alkaa ilmestyä erilaisia ip-osoitteita ja niiden väliin tulee satunnaisin väliajoin teksti "yhteyden aikakatkaisu". Saakohan sen windowsissa pois päältä jostain vai missä on vika? Yhteys oli netikan dsl 512/512
Palveluntarjoajastahan tuo aika varmasti johtuu, elikkä luuri vaan käteen ja niin maan P****leen kova painostus päällensä. Ei mitään uutta netikalta, meinaan sattuu aina ajoittain. Tätä se teettää kun myydään 50kpl ja varastossa on 30kpl. Parasta tietysti olisi vaihtaa palveluntarjoajaa, mutta minkäs teet, kun ei ole valinnanvaraa, on vain tuo netikka...
Saattaa myös olla että piuha on mennyt tohjoksi... ite joskus ajelin konttorituolilla piuhan päältä ja sen jälkeen alkoi pakettia tippumaan satunnaisin välein.
Oon koittanu asentaa ton service pack 1sen mutta eipä sekään auttanu. Eri johtojakin on koitettu joten ei pitäis olla siinäkään vikaa. Netikka vaan sanoo että vika ei ole niillä, vaikka sitä vahvasti epäilen >_<