Elikkä nytten taas tämmönen ongelma, että netti lakkas toimimasta, kun päivitin Norton SystemWorksin ja kuten normaalisti, kun se sieltä latas jotain piti käynnistää kone uudestaan... käynnistin koneen uudestaan ja huomasin, että netti ei toimi. järjestelmän palauttamista en saa vedettyä onnistuneesti läpi elikkä silläkään en voi asiaa auttaa... *tän viestin kirjotin viansieto tilassa* elikkä missä vika... tuli jotain ****** koneelle vai muutenko vaan vit**ilee?
älä ainakaan palauta koska päivitykset häviää... ohjauspaneeli/verkkoyhteydet/nettiyhteytesi siitä oikeella ja korjaa... jos ei auta niin... kato ettei norton estä yhteyttä... jos ei auta niin: kato ip:s (suorita: cmd => ipconfig) laita ip:s ohjauspaneeli/verkkoyhteydet/nettiyhteytesi siellä on ominaisuudet ja ruksi pois hae automaattisesti kohdasta ja tunge se aluksi saamasi ip siihen (tietty myös muut vaaditut tiedot...) onko sp2 asennettu? jos on niin sano ihmeessä... en jaksa kertoo siitä sen enempää...
Korjausta oon koittanu, mut ei auta. Ja sitten oon tota ipconfig juttuukin koittanu mutta välillä tulee jotain, että se ei onnistu ja vaikka se onnistuukin niin se ei auta... En omista SP 2:sta. Windowsin muuri ei ole päällä Ja nyt meen koittaan tota, että laitan ite ne mun IP:t sun muut sinne juttuun.
Jos toi netti toimii vikasietotilassa niin ei niissä perusyhteyksissä voi olla mitään vikaa. Kyllä siellä nyt varmasti on jokin ohjelma joka estää ton yhteyden muodostamisen. Sen täytyy olla jokin sellainen, jota Windows ei käynnistä vikasietotilaan ollenkaan. Melkosella varmuudella toi SystemWorks on mennyt jotenkin solmuun (ei harvinaista Nortonin ohjelmille). Ehdottasinkin, että poistat ton SystemWorksin ja asennat vaikka sitten uudestaan. [bold]Muista! Kaikkien Nortonin ohjelmien poisto pitää suorittaa asennuslevyltä, tai muuten tulee todennäköisesti hankaluuksia.[/bold] Näyttä kyllä melkoiselta pommilta toi SystemWorks antivirus, systeemin palauttaja ja systeemin optimoija samassa paketissa. En yhtään ihmettele, jos päivitettäessä välillä menee solmuun. Mäkin pidin ennen Nortonin ohjelmia luotettavina, mutta näihin uusimpiin on alkanut tulla jos jonkinmoista lastentautia. En oo täysin vakuuttunut, että toi kaikkien ohjelmien intekrointi samaan pakettiin olis paras mahdollinen ratkaisu. Sun koneesees´ on nyt ilmeisesti tehty vähän suurempi "automaattikorjaus" Windows ongelmiin ja estetty vaaralisen netin käyttö kokonaan.
ei se ipconfig sitä korjaakaan se näyttää onko sulla edes ip numeroa ipconfig /renew hakee ip numeron
Tiedän... Mut tarkotinkin tota että oon koittanu sielä "Verkkoyhteyksistä" sitä korjaus juttua... Ja JullePuh, anto noi hyvät ohjeet (jonka olisin itekkin kyllä hokannu, mut en olis hokannu välttämättä tehdä sitä) niin nyt koitan sitä... jos ei onnistu niin se on sitten voi *****