Jep, eli pitäs nettiä ruveta hommailemaan Rovaniemelle. Nopeudeksi varmaan ottasin 1-2 megaa.. DNA:ta ajattelin. Kun niiltä netin kautta kun tilaa niin asennusmaksu 0€. Ja kk-maksutkin halvemmat mitä Soneralla tai Elisalla. Mutta vähän epäselvä että saako adsl-boxia samalla, vai pitääkö erikseen hankkia/maksaa? Minkälaisia kokemuksia teillä on DNA:sta? (Ei mokkula) Kestikö kauan tilauksesta kun asennusmiehet tulivat, tukipalvelu jne. Risut ja ruusut
Mulla on dna liittymä ja olen ollut tyytyväinen, palvelu pelaa hyvin. Liittymän nopeuden nosto kesti kaksi tuntia tilauksesta. Liittymän saanti kestää muutamasta tunnista muutamaan viikkoon, riippuen tilausruuhkasta ja onko dna:n oma verkko vai esim. soneran verkko. Kysele onko liittymän tarjouksessa adsl boksi mukana, hyvä boksi maksaa n. 50-60€ halvimmillaan. Mulla oli boksi mukana tarjouksessa ja kun tuli boksin kanssa ongelmia vaihtoivat veloituksetta uuteen.
Kyllä tää DNA on paras... 30min kesti nii netti oli auki ja sain ilmasen modeemin, ku oli väh 24kk sopimus, eikä oo ollu mitää ongelmia