Kommentoidakseni tuota Soldier of Fortune topikkia (suljettu :/ ). Vaikka olen verrattain vähän pelannut netissä pelejä (n. 2 vuotta), ei minulla ole ollut haluja etsiä mitään huijauskeinoja mihinkään peliin...koska niistä jää kiinni useimmiten --> bannia/kickkiä, joissakin peleissä voi saada ns. global ban joten sen pelin pelaaminen loppuu siihen kunnes hakee uuden CD-avaimen (edellyttää useimmiten uuden pelinpakkauksen oston) Tarkemmin jos puhut SoF2 pelistä, niin siinä näkee harvemmin huijareita ellet ole eksynyt pahamaineiselle peliportin serverille missä ei ole PunkBusteria päällä ja yleensä täynnä erinlaisten huijauskeinojen käyttäjiä. Itse pelailen CS, SoF2 ja CoD(en paljoa koska puuttuu ohjelma huijausten havaitsemiseen). Lopuksi sanon vielä että kaikki jotka pärjäätvät paremmin eivät huijaa...pelaavat vain älykkäämmin netissä pelaaminen ei ole vain hiiren liikuttamista ja nappien painelua...käytä päätäsi ja voita vastustajasi.
Mulle iskee joskus kamala perverssio mennä servuille, joissa noita ziit-peeloja tuppaa lymyillä. Vaikka useimmiten tuleekin turpaan, niin tuottaa suurta nautintoa päästä tiputtamaan joku suur-ziittari.
[bold]Mistä saa ilmaisen netti pelin kuten Counter Stiken mistä saan? Kertokaa mun emailiini: markus_kakko@hotmail.com[/bold]
Ite pelannu CS:ä joitakin vuosia ja nyt kun CD on tullu ni on kyllä ollu mukavan hiljaista koodaririntamalla joskus Paladinin tai vastaavan aikaan joutu 4-5 servoa kahlaamaan läpi ennen ku löys "puhtaan" serverin, ainakin päällisin puolin. Sit oli ajan kysymys millo joku tuli sotkemaan senkin.
Vastaan nyt kuitenkin myös tänne, jos tästä olisi jollekulle muullekkin hyötyä. Ilmaista lounastahan ei ole, mutta CS:n tapauksessa melkoisen halpa kuitenkin. Käy ostamassa Half-Life peli kaupasta cd-avaimen takia.Halvimmillaan olen nähnyt hinnan olevan alta 10 ekeä. Imuroi sitten viimeisin päivitys HL:n engineen ja itse CS vaikka osoitteesta http://www.csfi.net/tiedostot/. Viimeisin ei-steam on 1.5. Tämän jälkeen asenna HL, sen päälle HL päivitys ja lopuksi CS. Siitä se alkaa ura urkenemaan. En ole itse kokeillut tuota Steam -versiota, mutta senkin saat samasta osoitteesta.
Jeps Half-Life ei paljoa enään kukkaroa kevennä, mutta tarvitset sen CS:n pohjalle. CS 1.6 Steam on ihan ok, korjattu muutamia 1.5 bugeja ja aseiden voimakkuusia korjattu+paljon muita pikkujuttuja säädetty. En usko että 1.5 -> 1.6 siirtyminen tuota muuta vaikeuksia kuin se ******** steam joka on aina jumissa ja vaati paljon enemmän tehoja koneelta kuin 1.5 Jos pelailet vanhemmalla koneella esim. 300-500Mhz, niin ei kannata päivittää 1.6 versioon.
450mhz on minimivaatimus steamille epäilen kyl et tarkottaa minimivaatimusta steamin lataamiselle muttei pelaamiselle tai jotain viimesim Steam-päivitys kusi oikeen urakalla mut nyt taas näyttää valosammalta Loppujen lopuks steam on iha hyvä juttu ton skaandrin kannalta. Vielä ku poistaisivat tuon kilven kokonaan ni olis nannaa
Minimivaatimus = toimii hikisesti Kyllähän tuota 1.6 pystyy hitaammalla pelaamaan mutta nuo latausajat voi käydä hermoille. Onneksi on noita servereitä missä kilpi on poistettu...luultavasti admin modin kanssa tai jotain...CS on vieläkin ihan hienoa ajanvietettä, mutta noista suunsoittajista ei missään pelissä pääse eroon