Hei! Osaisiko joku auttaa? Asensin tänään uudet logitech:in kaiuttimet koneeseen. Jos koneelta soittaa biisejä tai katsoo elokuvia niin hyvin kuuluu, mutta netin äänet katosivat täysin. Jos laitan äänen voimakkuuden todella isolle, niin netin äänet kuuluvat hyvin hyvin vaisusti (ei juuri ollenkaan). Olen yrittänyt kohta kaikki keinot, mitä voisin vielä kokeilla? Tää on niin turhauttavaa..
Ja lisäisin tuohon vielä, että jos kytken kuulokkeet koneeseen niin niistä kyllä kuuluu myös netin äänet, mutta kaiuttimista ei...eikö kukaan osaa auttaa?
Kyllä niiden pitäisi olla ihan oikein. Oon tarkistanut ne moneen kertaan ja eipä niitä oikein voi väärinkään asentaa, sen verran yksinkertaiset ne on laittaa. Tämä on kyllä ihan kummallinen ongelma, koskaan ei oo ollut vastaavaa. Oon yrittänyt ääniasetuksiakin muuttaa vaikka miten, mutta ei auta. Kaiuttimet olletenkin toimii, koska koneelta ne tosiaan biisit toistaa ihan hyvin, mutta netistä ei...
Asia ratkaistu. Vääntelin ja kääntelin asetuksia puoleen jos toiseen ja nyt alkoi kuulua. Johan helpotti!!! Apua ei siis tässä asiassa tarvita enää