Onko joku saanut toimimaan Android 4.0 -värkkiä Netflixin kanssa? Minä hankin Kiinasta Andoroid mini-tv PC:n, joka liitetään hdmi:llä näyttöön ja se toimii ikäänkuin tablet-pc:nä langattomalla näppis-touchpad -yhdistelmällä ohjattuna. Netflixin sain Google Playsta asennettua, mutta ohjelma ei sen jälkeen tee enää mitään muuta kuin käy näyttö mustana ja tulee sen jälkeen alkuvalikkoon ja ohjelma jää taustalle käyntiin. Flashplayer tuohon värkkiin on jo tehdasasetuksena mukana. Esim. YLE Areena, Ruutu.fi, YouTube toimii mallikkaasti mutta Netflix ei.
Sama vika Rahikaisella. Itsellä samanlainen Android mini-PC ja muuten toimii ihan OK mutta Netflix toimii juuri kuten kuvailit. Jotenkin se ei lähde kunnolla päälle vaan jää taustalle käyntiin mutta ei tee mitään muuta. Jospa joku keksii mikä on ongelmana ja vielä parempaa, miten se saadaan korjattua? Itse en vielä ole sitä keksinyt.
Itse kokeilisin asentaa kyseisen sovelluksen uudelleen. Jos se ei auta niin odottaisin korjaavaa päivitystä.
Asus EEEPad Transformer TF101 ja Android 4.0.3 ja pelaa täysin kivuttomasti tekstityksineen päivineen. Roottaamaton peli.
Nyt löytyi ratkaisu! Jostain syystä uudemmat Netflix versiot eivät toimi näiden MK802 pohjaisten mini-PC laitteiden kanssa vaan viimeisin toimiva versio on 1.8.1. Sen voit ladata täältä: www.dropbox.com/s/vjcg471do3xjmak/netflix-1.8.1.apk Asensin eilen itselleni, ja johan toimii!!
Kiitti vinkistä. Itselläni alkoi toimia versio 1.7. 1.8.1 ei jostain syystä alkanut pelittämään. Mutta pääasia että nyt toimii. -e-