Mitä mieltä näistä koneista oletta? Ovatko aivan susia, vai kannattaako harkita? Tarkoituksena hommata varmatoiminen peruskone, mutta olisi hyvä jos voisi päivittää jatkossa jos jää jalkoihin... Tässä kaksi mitä olen harkinnut. Kiitoksia mielipiteistä näistä ja jos muita vaihtoehtoja alle 1000 €:n hintaluokassa. kone1 kone2
Riippuu toki käyttötarkoituksesta. Jos olet ns. toimistokäyttöön hommaamassa niin varmasti ajavat asiansa, mutta jos pelaaminen on itse tarkoitus niin aika heikkoa on noilla molemmilla...
Ite oon ostanu HP:n koneen tuolta NetAnttilasta puolitoista vuotta sitte. Nyt en ostais. Ainut hyvä puoli on että jois ei oo rahhaa kourassa voi maksaa osissa. Noissa pakettikoneissa ei päivitysmahdollisuudet oo mitään parhaita, mulla itellä emo "lukittu" ei pääse säätään mitään prossuun tai muisteihin liittyvää. Kyllähän noilla nettisurffailu onnistuu, näytönohjaimen jos vaihtaa niin sitte voi pelatakin reippaammin.
Suosittelisin tällaista pakettia: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/k...868,27405,51967,25999,41322,44928,50143,26704 Tuo menee pari kymppiä yli budjetin, mutta tuossa on roimasti enemän tehoa. Ja jos vanha windows löytyy tai käytät ilmaista linuxia, niin tuosta paketista voit vielä vähentää senkin summan. EDIT: Mutta tuossa on kyllä hiukan pienempi näyttö 19".