yritin imuttaa tuon hienon nero 7:n afterdawnista ja homma pysähtyi siihen kun kysyttiin jotain moninumeroista ja monikirjaimista koodia. ilmeisesti romppupaketin kyljestä löytyy mutta kun eihän mulla sitä ostettuna ole... pitääkö siis ryhtyä kunnon kanslalaiseksi ja ostaa nero 7?
Kyllä näin on. Eli tuo on kokeiluversio. Täyden version saat maksamalla. edit: viesti siirretty oikealle alueelle
Kyllä tuosta Nerosta kannattaa jo maksaakkin, sillä se on markkinoiden paras polttosofta. Tosin se on minun mielipiteeni.
Ite käytän neroo kaikkeen polttamiseen paitsi jos teen imageja ja joudun niitä polttelemaan siihen käytän muita softia paitsi *.iso tiedostot jotka poltan nerolla ja nero toimii hyvin DvdShrinkin kanssa.
Paras polttosofta ylivoimaisesti, helppokäyttöinen ja osaa kunnon satsin eri levy-formaatteja (VCD, CD EXTRA jne.).
Juu, kannattaa ostaa vaan koko versio. Jos Afterdawnissa jaettaisiin maksullisten ohjelmien koko versioita ilman lupaa, voisi taru olla suhteellisen lyhyt.
onko nää afterdawnista ladattavat jutut sitten jotain päivitys-täydennyksiä vai kokeluversioita vai molempia? miks niitä sitten on tarjolla? ainakin audiograbber toimi ihan hyvin, oli ilmainen eikä rajoittunu mihinkään kokeiluun. tietämätön aloittelija kun olen...
Laidasta laitaan noita erilaisia "lisenssejä" on ohjelmissa mitä AD:stakin löytyy. Eli osa ilmaisia, osa maksullia ja kaikkea siltä väliltä. Tuota Neroa saa muistaakseni kokeilla jonkin aikaa ennen rekisteröintiä.