Nero7

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi kalle37 08.02.2006.

1. kalle37

kalle37 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli koneen mukana tullut nero 6 oem. No latasin neron sivuilta oem 6:sen mukana tuleella koodilla nero 7. Joka maksoi 47€. Ja eikun asentamaan asennus onnistui, mutta yllätys sillä ei pysty tekemään mp3:sia olenkaan vaan se herjaa että mp3.pro kokeilu aika on loppu.
    Että pitäisi ladata lisäosa. Koitin päivitää neroa product seupin kautta mutta ei onnistu kun se ilmoitaa että http ei aukea. Vaikka olen hyväksynyt liikenteen pandanpalomuurin läpi. Niin ja olen aktivoinut neron uudella koodilla eli se ei ole demo. Jäiköhän se nero 6 oem jotenkin kummittelemaan taustalle? Asentaessani uutta neroa asennusohjelma kyllä kysyi poistetaanko vanha nero? Vastasin kyllä. Vai onkohan tuo nero 7 minkä latasin kanssa joku oem versio.

2.  
  3. necq

necq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se voi olla että Ahead panttaa koodeja eri versioiden välillä. Ota yhteys suoraan Aheadiin ja mikäli osaat englannin kieltä niin hyvin niin kerro ongelmastasi (suomea taitavia heppuja siellä tuskin on. tai no hyvällä tuurilla ;> ). Ainakin joissain tietyissä ohjelmissa on, että mikäli omistaa vanhemman version aktivointikoodin, joutuu joko ostamaan uuden, tai mikäli oikein hyvä säkä käy, saa uuden koodin ottamalla yhteyttä softan tekijään. :)

Jaa tämä sivu