oon tossa yrittäny nerolla poltella video cd:eitä mutta ei onnistu. sen oon saanu selville että ne pitäs polttaa maksimissaan 4x nopeudella jotta mun dvd-soitin(telkkari malli) vois lukee niit. cd-rw onnistuin kun siinä pysty valkkaamaan nopeudeks 2 tai 4, mutta kun pitäs tavalliselle cd-r:lle polttaa, niin listassa on pienin vaihtoehto 8 kertanen. mikä on ongelma???
Fireburnerilla voit ainakin valita nopeuden 1-XX riipuen siitä mikä on asemasi polttonopeus. Käytän itse kyllä Neroa ja polttelen 8-12X nopeudella, enkä ole huomannut eroja. Joskus on lipsahtanut 40 x nopeus, ja hyvin on toiminut. Sanovat viisaat että toimii paremmin kun on hidas nopeus, kestää paremmin jne. Kai sillä aihiollakin on siihen tekijään osansa. High Speed tai sitte ei.? Kai se on ikuisuus kysymys. Toiset tykkää äidistä jne..
Mulla oli tuo ongelma uusimmassa Nerossa 55914 mut vaihdoin takas 5.5.9.0 versioon ja siinä mulla ainakin toimii VCD poltto alkaen 2x-->
Axilo on varmaan oikeassa tuon ohjelma päivityksen suhteen. Minun nero on tullut aseman mukana ja siinä on minini 8x nopeus, mutta niinkuin sanoin ei ole haitannut polttohommia.
joo ei se muuten haittaakaan mutta toi JVC:n dvd-soitin ei tykkää noin nopeista levyistä. Alkaa vaa sellasta ihme ruksutusta kuulumaan ja sitte se sanoo että aseta cd sisään. Ongelma poistuu kun tekee video-cd:n cd-rw levystä jonka voi polttaa 4x nopeudella. Pitänee kuitenkin kokeilla tuota fireburneria tai vaihtaa vanhempaan neron versioon.