elikkä mulla on sellanen tatti ja pottu homma että ainakun yritän polttaa musiikkia datalle eli sillee että menee noin 150 biisiä yhelle levylle niin se ei ikinä polta sitä loppuun!!!! kerran kokeilin että laitanpa tässä 1 ainoan biisin ja kokeilen polttaa mutta ei onnistu!! tässä on kuva http://www.ii2.org/user.php?nick=willy_boy se on otettu mun ii2 käyttäjältä kun laitoin sen sinne kun muualle en saanut... käykää kattoo kiitos etukäteen! ja olen kokeillut käyttää eri ohjelmia mutta nekään eivät toimi ps. olen saanut poltettua 1 dvd ja 2 dc data levyä! mutta en enäää!!!
Varmaksi en osaa sanoa poistaako tämä ongelmaasi, mutta koskaan ei ole suositeltavaa polttaa levyä täydellä nopeudella, mitä kirjoittava asema tukee. Eli kokeile alentaa levyn polttonopeutta.
ööö oon yrittäny ettii sitä miten se alennetaa mut ei löytyny mistää... voitko laittaa ohjeet koska oon kattonu melkee kaikki paikat läpi mut en löytäny
nyt löysin siellä on vähintään turvallinen tila automaattinen maksimi Käytössä on toi turvallinen tila eli sitä pienempi on vähintään... kokeilen sillä kerron tuloksen sitten
ei toiminu vielkäää... samaa erroria puskee kokoajan! aina että polttoprosessi epäonnistui nopeudella pla pla pla!!!!!!
Siirrän oikealle alueelle.. Ja, jos tulee lyhyen ajan sisällä lisättävää viestiin, niin tee se editoimalla vanhaa viestiä. Tämän näköinen kuva viestisi oikeassa reunassa: