Tämähän on paljolti DvdShrinkin pohjalta käsittääkseni tehty? Entäs laatu verrattuna tuohon DvdShrinkiin, tekeekö parempaa/huonompaa jälkeä? Onkos kovinkin buginen? Entäs kuinka kauan itse prosessiin menee? (dvd-9 -> dvd-5) ..ketään vielä tutustunu tähän?
Olen kokeillut. Laatu on suurin piirtein samaa kuin Shrinkillä ainakin minun silmän mukaan. Tekijänähän on sama äijä kuin DVDShrinkillä, rahoittajana nyt vaan iso firma: Nero. Prosessiin menee about sama aika kuin Shrinkillä, siinä on myös se ns. deep analysis-moodi. Ei ole ainakaan vielä tullut bugeja vastaan, kaksi DVD:tä olen tuolla tehnyt. Ainoa huono puoli on se, että kun noita extroja disabloi, niin ne vievät kuitenkin jopa 30megaa tilaa per file. Jos käyttää DVDshrinkkiä ja DVD X copyn tekemiä dummy fileitä, niiden koko on aina se 20-40kb, eli about 1/1000 tuosta nero recoden dummyfile-koosta. Tietenkin, jos itse elokuva vie alle sen 4370mb ja recoden tekemät dummyt eivät vie koko projektia yli 4.37gb:n, niin silloinhan se disablointi ei haittaa. Ja säästäähän siinä aikaa , kun ei tarvitse ajaa kuin yhden ohjelman läpi. Aika hyvä proggis siis=)
http://www.cdrinfo.com/Sections/Articles/Specific.asp?ArticleHeadline=Nero Recode 2&Series=0 tuolla pieni artikkeli noista featureista.