1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nero express + ääni

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi Moguli 15.02.2007.

  1. Moguli

    Moguli Member

    Liittynyt:
    15.02.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pyydän nyt heti syntejäni anteeksi, jos kirjoitan väärälle keskustelualueelle. Olen ensikertalainen, eikä oikein mikään lukuisista otsikoista vastannut aihetta. Ohjaattehan oikealle tielle jos näin on!

    Eli, mulla on Nero express 3.1.0 ja olen ottanut eri musiikki dvd:stä varmuuskopioita koneelle. Tilan säästämiseksi muuttaisin ne vcd muotoon ja yleensä tämä onnistuukin, mutta joidenkin levyjen kohdalla ääni ei tule mukana kun siirrän tiedoston Neroon. Ohjelma valittaa joskus jonkin lisäosan puuttumisesta, mutta en osaa englantia tarpeeksi hyvin saadakseni infoa asiasta netistä.

    Osaatteko neuvoa miten saisin äänen mukaan?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Nerollako teet tuon DVD-Video -> VCD muunnoksen?
    EDIT:
    Jos teet niin kannattaa kokeilla vaikka TMPGEnc:illä muuntaa ja poltto vain Nerolla. Tietenkin Nerolta voi ostaa sen puuttuvan plugarin.
     
    Viimeksi muokattu: 16.02.2007
  4. Moguli

    Moguli Member

    Liittynyt:
    15.02.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tarkoitus ei ole polttaa mitään vaan ainoastaan editoida videota (leikata biisit keikkadvd:tlä erilleen) ja tallenttaa ne koneelle vcd muodossa. Nythän ne ovat VOB-tiedostoja.

    En saa tuota TMPGEnc:tä hyväksymään VOBeja. Onkohan olemassa joku tietty versio, joka tukee niitä.
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Itsellä hyväksyy, mutta se johtunee varmaan siitä kun on PowerDVD asennettuna (WinDVD:n asennus kelvannee myös).

    AVIdemux toiminee kanssa. Auto -> VCD valinnalla saa automaattisesti oikeaan muotoon.
     

Jaa tämä sivu