Nero DVD poltto ja Joliet "ruksi"

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hattu 29.09.2003.

1. hattu

hattu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luin jostain että nerosta pitäisi ottaa joliet ruksi pois päältä . Ilmeisesti tämä "Secondary volyme descriptor and directories using Unicode " ?
    Itse olen polttanut levyni niin että tämä ruksi on päällä ns. neron oletus asetuksilla ja kaikki toimii , mikä merkitys ja pitäisikö tosiaa ottaa pois ?

2.  
  3. hattu

hattu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin paljon keskustelua tästä aiheesta .
    Poltatteko levynne siis niin että ruksi Joliet ja Relax ISO Restrictions (2 ekaa) . eli oletus asetuksilla vai otatteko pois nämä kuten jotkut ohjeet neuvovat?
    Huomasin myös että kaikki eivät tee DVD-Videota vaan käyttävät DVD-Rom UDF/ISO , kommentteja tähän :) . Ainoa mihin käsittääkseni tämä kaikki vaikuttaa on vanhempien dvd laitteiden yhteensopivuus elokuvien kanssa.

4. R.a.m.p.e

R.a.m.p.e Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaikki elokuvat olen polttanut Neron oletusasetuksilla (eli Joliet kohdassa on ollut rasti) DVD-videoksi. Hyvin on levyt toimineet uudella halpis soittimella, muutaman vuoden vanhalla Sonylla ja PS2:lla.

5. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota....

Itse otan Joliet-ruksit pois, jos vaikka joskus ostan toisen DVD-aseman ja Joliet asetukset tuottavat sille ongelmia. Nykyinen Philipsin 625 soittaa kyllä ruksilla tai ilman. Tee sitä mikä sinulle toimii parhaiten. Jos ruksilla toimii, anna palaa. Tod.näk. kaikki (lähi)tulevaisuuden dvd-soittimet pystyvät soittamaan Joliet-asetuksila varustetut levyt kuitenkin...

Jaa tämä sivu