ONOFF:lla on tarjous paketista, jossa on Packard-Bellin IMEDIA X1607 cpu ja muu koko rekvisiitta, tarjousaika loppuu 14.1.2008!!! Löytyy huonosti tietoa cpu:sta. Siinä on Intelin Quad Core -prossu. Onko kokemuksia tai muuta tietoa? Olisko good buy? Kiittää ja kumartaa etukäteen ja -kenoon ;-) tomihki
pakettikoneet eivät ole lähes koskaan good buy. -et saa rahallesi niin paljon vastinetta kuin että jos kasaisit itse koneen -huonommat takuut kuin itse kasatussa -saat itse valita osat eikä mikään jää pullonkaulaksi tehossa
kiitos CoB92 tiedosta! olen ollut eri luulossa pakettien edullisuudesta ja tietty "allergiaakin" itsekasaamisnäpräykseen on ollut, mutta huomaan tämän "sarastussivuston" informoivaksi ja kannustavaksi, joten ehkä kasvan vielä palikkafaniksi, tänään olen neliydinprosessoriasiassa (4YP)(erinäisten surffailujen jälkeen) seuraavan käsityksen vallassa: - uutuuskalleutta tietty esiintyy ja eri valmistajien kilpailu ei vielä ole purrut, kaikilta ei ole vielä markkinoillakaan mitään, - Intellin Q6600 lienee nyt teho-hintasuhteeltaan järkevin, - en pelaa, mutta haluan editoida videoita ja katsoa TV:ä ja tallentaa ohjelmia (ehkä editoitavaksikin), siinä siis raskain tarpeeni, minkä vuoksi 4YP tuntuu motivoidulta, vaikka sellaista hyödyntäviä ohjelmia ei vielä liikukaan juuri, - kaikkea muuta voi kohtuuvaivalla päivittää, mutta 2YP-laitetta ei voi muuttaa 4YP-laitteeksi, tässä siis pelkoni siitä, että 3-4 vuoden päästä mua voi kiroiluttaa "kun silloin säästin, niin nyt tää on mun riippana", eli iso menetys köyhälle vaihtaa, vaikka hyvin tiedän, ettei koskaan kantsi hankkia tarpeettoman tehokasta etukäteen, onkohan nää mun aivoitukset kohdallaan? kiittäen ja kumartaen tomihki