Eli olen ajanut jo aluksi valittavalla autolla, sekä SUV:lla(maasturilla) kaikki kilpailut kartalta. Mitä seuraavaksi? Menin tuunaamaan viimeisillä rahoilla, voittamani Civicin, mutta uusia kilpailuja ei auennut. Kertokaa toki, jotka peliä ovat pelanneet, kiitos jo etukäteen! =)
Olen joskus pelanny kyseisen pelin läpi ja tuli se juttu että ei kisoja näyttäny löytyvän. Tuunasin kaiken mahollisen. Eli mahollisimman paljon tähtiä yritin saaha. Mutta itse en tosin ajanut maasturilla kisoja ollenkaan. Ensimmäisellä kerralla mulla loppu rahat ja ei ollu millä tuunailla joten alotin pelin uudestaan.
Sehän tässä kieltämättä pelottaa, kun on noita kauhujuttuja saanut kuulla, miten rahat on loppunu ja pitäny aloittaa alusta..On nimittäin sen verran noita pelitunteja takana, että saattaa pikkaisen syödä miestä jos uusiksi menee..=D Mutta kertokaa, joilla varmaa tietoa!
Muistaakseni pitää kerätä tähtiä ja pitikö sitten ajaa niitä hidden kisoja joita ei löydy kartalta. Ne löyty jostain vlikosta viel muistaakseni. Ite oon pelannu kyseisen pelin PS2:lla 99.9% läpi
Minäkin tuhlasin rahat ja en saanu tarpeeksi tuunattua autoa että pääsisin pelissä eteenpäin, alusta alkoi
Älä, älä Delffi edes puhu tuommosia D Pitää yrittää ajaa noita piilokisoja läpi ja toivoa parasta ja pelätä pahinta
Ajattelin hieman väliaikatietoja pistää, eli nyt on piilokisoja tullut ajettua ja haastettua muita kisomaan ja massia ja uniikkiosia on tipahellu, eli hyvältä näyttää...Kisoja ei ole auennut, mut pikkuhiljaa irtoaa massia ja sitä kautta voisi tuunata jonkin raaserin kisakuntoon, josko niitä sitten...
Piilokisat on sellasii kisoja jotka ei näky kartassa. Eli ihan samantyylisesti valo"pallo" joka leijuu ilmassa, ajat sen "sisään" ja painat mitä ikinä nappulaa pitikään painaa että pääset kisaan. Piilokisan tekee siis juurikin se että se ei näy valmiiksi kartassa. Oletko ottanut parhaat mahdolliset osat autoosi? Auto täytyy olla viimesen päälle että peliä pystyy jatkamaan..