Vai mikä on ongelmana peli pätkii pätkii ja pätkii vaikka alensin grafiikoita medium tasolle koneeni specsit näkee allekirjoituksestani... :S
Ei kyllä johdu koneen tehoista.. Itsellä intel 1,86ghz dualcore, ja 7600GT, 2 gigaa 677mhz muistia... ja toimii ainakin siedettävästi...
Ei todellakaan tehoista kiinni. Itellä e6750@3.00ghz, 2gb ramii ja hd3850 ja peli pyörii loistavasti high grafiikoilla kunhan pitää resoluution alle 1200x1000.
Joo ei kyllä koneen tehoista tosiaankaan ole kiinni. Ongelma lienee, että ko. peli ei pyöri kovin hyvin Nvidian näyttäreillä - ainakin mitä olen lukenut - mutta Radeonilla ei pitäisi olla ongelmaa.
Mistä olet tuollaista lukenut? Omalla 8800 GTX:llä ei ainakaan ole minkäänlaisia ongelmia 1680 x 1050 resoilla ja maksimi asetuksilla. Itse olettaisin(täyttä mutua) prosessoria pullonkaulaksi.
Juu.. ei koneessa tai näyttiksen tehoissa pitäis olla vikaa.. C2D 6400@3000mhz, 8800GT 512mt, 2GB, ja vista ultimate, 1680x1050 resoilla aika täpöt grafiikat ja ei pätki. Emon ajuritkin voisit päivittää. Ja toisinaan uusin versio ajurista ei aina ole paras..
Ei oo prossusta noin paljon kiinni. Tutullani toimii koko peli ihan moitteetta jollain AMD:n kaksytimisellä nuhapumpulla. Mutta hän kyllä omistaa Radeonin. Kyllähän noita juttuja löytyy, jos vaan jaksaa kuukkeliin kirjoittaa vaikkapa 'undercover low fps' tai 'undercover bad fps' - minä en.