need for speed: pro street (pc)

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi daduski 19.11.2007.

1. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pelihän ei kyllä vielä ole tullut markkinoille, mutta kysyisin sellasta asiaa kun minulla on vista-käyttis, ja hobby hallin sivuilla luki et vista käyttiksessä pitäs olla nfs:lle 2,8GHz ja mulla on vain 2,4GHz niin toimisiko se kuitenkin koneellani?

koneeni on;
    acer apire M3100; AMD Athlon(tm)64 processor 3800+ 2,40GHz muisti; 1791 järjestelmälaji; 32-bittinen käyttis
    näytönohjain: ATI Radeon x1200 series (0z791E)
    DAC-tyyppi; internal DAC(400MHz)

-ELI JOKU ASTETTA viisaampi IHMINEN, VOISITKO KERTOA, TOIMISIKO PELI KONEELLANI, (voin liittää alle hobby hallin järjestelmä-vaatimuksen)

MINIMI:
    Windows XP/Vista 2.8 GHz tai nopeampi prosessori (Windows Vista vaatii 3.0 GHz) • 512 Mt RAM (Windows 1 Gt RAM) • 8.1 Gt kiintolevytilaa 8x DVD-asema • 128 Mt näytönohjain Pixel Shadar 2.0 -tuella (vain AGP tai PCIe -väylässä toimivat ohjaimet)
    Sound Card - DirectX 9.0c -yhteensopiva äänikortti, DirectX 9.0c -rajainta asennettuna ja yhteensopiva järjestelmä • 2-8-pelaajan moninpeli vaatii väh. 512 Mtps -yhteysnopeuden.

Tuetut piirisarjat: NVIDIA GeForce FX 5950 tai tehokkaampi (GeForce MX -sarjaa ei tueta); ATI Radeon 9500 tai tehokkaampi. Vastaavat piirisarjat kannettavien näytönohjaimissa voivat olla yhteensopivia, mutta niitä ei tueta. Näytönohjaimien driver-ohjelmien päivittäminen kannattaa aina.

ps. toimisiko call of duty 4 modern warfare(kin)/(edes) koneellani

2.  
  3. T0nDee

T0nDee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on samaprossu kun sulle, ja mulla noi molemmat toimii hyvin. 1.Mene sivulle: Www.srtest.com ja testaa tuolla.
    E: Mun 3800+ on 3.8Ghz, ja niin on varmaa sunki, ainaki tuol sivul lukee, et Rated at 3,8Ghz
    E2: Ja heittäsin, et aika pahana pullonkaulana toi sun näytönohjain, eli et varmaankaan pysty pelaamaan kohtuu hyvillä graffoilla.

Viimeksi muokattu: 20.11.2007
  4. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no mun järjestelmä jutskassa lukee et 2,4GHz vaikka sen merrkki on joku apire 3800+ ei se mun mielestä sitä prossun kokoa tarkota?.

sullakin näyttää olevan tuolla ATI radeon x800 GT onko mun sitten huonompi vai?

5. PERAtzy

PERAtzy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo tuo prosessori koneessa riittää, mutta tuo näyttis on aivan LELU! tolla näyttiksellä ei tosiaan pelata mitään pelejä varsinkaan pro street. Eli uutta näytönohjainta ostamaan jos tota peliä haluat pelata tai uusi kone saman tien.

6. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no uutta konetta en rupia ostaa kun just tullu uus kone ja ladattu kaikki tarvittavat just tälle koneelle, ku ukkonen pisti paskaks edellisen mut paljon näyttikset maksaa?

eikö tämä muuten mun x1250 series ole parempi kuin tuo x800 series näyttis mikä tuolla edellisellä kijroittajalla näkyy olevan?

7. T0nDee

T0nDee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onks toi sun näyttis integroitu? Vaikuttais siltä. Ja kyllä tää mun o sanoisin HIUKAN parempi.

8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    X800 on reilusti tehokkaampi kuin mikään x1250. Eli ei tuo numero kerro tuossa tapauksessa mitään tehoista.

Edit: Uusi näytönohjain voi maksaa mitä tahansa 0-700€ väliltä. Tuohon koneeseen kuitenkin kannattaisi pistää vähän yli 200€ maksavan 8800gt:n. Jos et halua maksaa noin paljoa, seuraava järkevä olisi x1950 pro, joka maksaa vähän reilut 120€.

9. Tsaarnou

Tsaarnou Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitä mun pitäs vaihtaa, et pyöris pro street?

HP PAVILION M7440.FI MEDIACENTER

# AMD Athlon 64 3700+ -prosessori.
    # 1024MB -muistia, max. 4GB.
    # 200GB Kovalevy.
    # nVidia GeForce 7600GS (VGA, DVI, TV-Out) 512MB -näytönohjain.
    # Analog & Digital (DVB-T) & FM-Radio - TV-kortti.
    # PCI-E väylä (käytössä).
    # Yksi vapaa PCI-väylää.
    # DVD+/-RW Dual Layer, Light Scribe -asema.
    # 9-in-1 muistikortinlukija.
    # Integroitu 5.1 äänikortti. (kaiuttimet ei sis.)
    # 802.11b/g WLAN.
    # 10/100 LAN.
    # 6 x USB2.0 portteja, joista kaksi etupanelissa.
    # 1 x FireWire IEEE1394.

Ja mul on toi prosessori Rated at 3.70ghz... Mitä se tarkoittaa? :)

10. TemeTee

TemeTee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli suhtika nopee :D Muistii ainaki tuplasti lisää. Eli toinen 1 giganen vähintään.

11. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onks toi sun näyttis integroitu? Vaikuttais siltä. Ja kyllä tää mun o sanoisin HIUKAN parempi.[/quote]

mitähän se integroitu tarkoittaa? :D

tuon srtest.com sivun mukaan peli pyöris mut ajuri ja näytön ohjain on siinä yhden pykälän ylitte sen mitä pitäs :|

Viimeksi muokattu: 21.11.2007
  12. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    mitähän se integroitu tarkoittaa? :D

tuon srtest.com sivun mukaan peli pyöris mut ajuri ja näytön ohjain on siinä yhden pykälän ylitte sen mitä pitäs :|[/quote]

Integroitu näytönohjain (tai yleensäkin integroitu) on emolevyssä itsessään kiinni, ei missään agp/pci-e väylässä. Nämä ovat yleisesti todella hitaita, eikä niillä pelaa käytännössä muuta kuin todella vanhoja pelejä ja pasianssia. :)

13. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Integroitu näytönohjain (tai yleensäkin integroitu) on emolevyssä itsessään kiinni, ei missään agp/pci-e väylässä. Nämä ovat yleisesti todella hitaita, eikä niillä pelaa käytännössä muuta kuin todella vanhoja pelejä ja pasianssia. :)[/quote]

no en oikein usko kun kone on sen 3-4kk vanha et integroiko ne näitä uusimpia koneitaki?

Viimeksi muokattu: 21.11.2007
  14. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

no en oikein usko kun kone on sen 3-4kk vanha et integroiko ne näitä uusimpia koneitaki?[/quote]

Kiinnostava tapa kysyä, integroidaanko uusia koneita? ;) Mutta, nykyään tuota näyttisten integroimista tehdään ehkä enemmänkin kuin ennen. Kuitenkin paljon. Pakettikoneiden heikkous onkin yleensä näytönohjaimen tehon puute. Eli ei ne pakettikoneet yleensä pelikoneita ole.

15. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no en oikein usko kun kone on sen 3-4kk vanha et integroiko ne näitä uusimpia koneitaki?[/quote]

Kiinnostava tapa kysyä, integroidaanko uusia koneita? ;) Mutta, nykyään tuota näyttisten integroimista tehdään ehkä enemmänkin kuin ennen. Kuitenkin paljon. Pakettikoneiden heikkous onkin yleensä näytönohjaimen tehon puute. Eli ei ne pakettikoneet yleensä pelikoneita ole.[/quote]

kun ukkkonen pisti vanhan koneen paskaks, niin tuli pelkkä keskusyksikkö, eli ei mitään pakettia, mutta ihmettelen et miten acer on laittanut näihin uusiin koneisiin sit paskan näyttiksen :D:D

16. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kiinnostava tapa kysyä, integroidaanko uusia koneita? ;) Mutta, nykyään tuota näyttisten integroimista tehdään ehkä enemmänkin kuin ennen. Kuitenkin paljon. Pakettikoneiden heikkous onkin yleensä näytönohjaimen tehon puute. Eli ei ne pakettikoneet yleensä pelikoneita ole.[/quote]

kun ukkkonen pisti vanhan koneen paskaks, niin tuli pelkkä keskusyksikkö, eli ei mitään pakettia, mutta ihmettelen et miten acer on laittanut näihin uusiin koneisiin sit paskan näyttiksen :D:D[/quote]

Pakettikoneella tarkoitetaankin juuri näitten konevalmistajien (esim.Acer, Hp, Dell) tekemiä koneita, joihin et ole itse valinnut osia. Tuo ei ole vain acerin tapa, vaan suurin osa näistä isoista yrityksistä pistää huonon näytönohjaimen suhteutettuna muuhun kokoonpanoon. Maksaisi kait liikaa laittaa kunnon näytönohjain koneeseen. En tiedä, mutta on heillä pakko olla jokin järkevä (lue:enemmän rahaa) syy laittaa huonot näyttikset suurimpaan osaan koneista. Yksi hyvä syy voisi olla, ettei suurin osa kuluttajista pelaa kunnollisia pelejä, jotka vaativat tehoja näyttikseltä.

17. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    selvä.

nyt pitäisi siis vaan saada porukat suostumaan myös näyttiksen vaihtoon, veikkaan että ei onnistu, muta toivoa saa...

18. MaMaDoG

MaMaDoG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse suosittelisin tuohon x1950 pro:ta niin tuostahan tulisi vallan mainio pelikone. :) Eikä maksakkaan paljoa. :p 8800GT on ehkä hieman sainoisiko, liian tehokas tuolle prossulle? :D

19. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nii ja jos se on integroitu niin pitäs emo vaihtaa ja tuo 8800gt maksaa sen 500 ja sit ei virtalähteet riitä, pitäs antaa jollekkin täälläpäin yks janne harju niin 2000e käteen ja sanoa et vittu tee tästä niin hyvö peli kone ja lataus kone ku ikinä saa!!!!

20. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    8800gt maksaa vähän yli 200€, ei 500€. Kyllä saisit 2000€:llä helvetin hyvän koneen pelaamiseen, ja voisit laittaa siihen vaikka 2 500gb Samsung t166-kovalevyä, niin tilakin riittäisi. Jos rahasta vielä jäisi jotain, voisit laittaa nopeamman nettikaistan laskuihin. ;)

21. daduski

daduski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

noh, turha edes haaveilla kn rahat menny jo moottorivehkeisiin ja kone on paska ja ei saa laittaa siihen mitään varmaan ja porukoitten mielestä megan netti on nopea, :D jos asuis sellasessa paikassa mihin sais sen soneran 100 megan netin niin veikkaisin et ei välttämättä tökkis pelit pariin kymmeneen vuoteen :D:D ei vaa ne kehittyy liian nopeesti

Jaa tämä sivu