"7. joulukuuta 2005 @ 09:05 Onko totta että NSFMW ei toimisi kunnolla Ps2:lla? Olen kuullut et välillä tulee jotain lataustaukoja tai vastaavia. Harmaa ruutu pläjähtää välillä telkkariin. " No ei toimi. Samat oireet on. Ärsyttävää touhua odotella maiseman lataamista. Toises koneessa toimii ok.vaikka samaa versiota. Onko apuja kellään????
Unohdin sitten jälleen lukea tuon toisen viestin missä on nuo tiedot siitä black editionista. Ketä haluukin tietää black editionista niin lukee toisessa viestissä.
Tämä osa ryssi kyllä NFS-sarjan aika pahasti. Tässähän ei ole MITÄÄN uutta. Kaikki mikä muuttui muuttui huonompaan suuntaan. Sanokaahan tästä pelistä 1 asia mikä paransi pelisarjaa nähtävästi.
ja sitä paitsi most wanted tuntuu paljo lyhyemmältä ku esim undergroundit... vedin jossai 10-12 tunnis 50% läpi... minun mielestä juoni on ihan kohdallaan...
Mun mielestä tää peli on ihan hyvä, hieman lyhyt. hermot täs kyl helposti menee. hitto nuo piikkimatot ne vasta kamalia on ja silleen. musat on kyl ihan parhaita. kyllä mä sanoisin et tää on parempi kuin unerground 2. vaikkakin undergroundis sai kaikki autohifit ja muut kivat jutut.
Jeps. Toi most wanted sukkaa aika pahasti. sulla on kovan tason BMW ja sitten se hajoaa ja joudut aloittamaan ''alusta'' huonoilla autoilla ja ajat pikku kisoja että pääset haastamaan black listalla olevia kilpailijoita. Tota samaa rataa jatkuu koko ajan, itse ainakin kyllästyin aika nopeasti. Joten kannattaa harkita ostaa semmosta edes.
Peli käy itseasiassa loppua kohti todella jännäksi ja mielenkiintoiseksi ja kannattaa pelata läpi. Tosi hyvät videot ja musat. Mielestäni peli olisi aivan p jos saisi alottaa sillä huippu BMW:llä, sillä siinä se idea onkin että alotetaan maan alta ja koko ajan noustaan. Sanoisin kuitenkin lyhyeksi peliksi mutta sitäkin paremmaksi!
Niin voisiko joku kertoa, että mistä sen pelin saa suomenkieliseksi, vai saako sitä ollenkaan? (ainakin siinä ohjevihossa näytetään, että sen saisi suomenkieliseksi, mutta itse en ainakaan ole löytänyt sellaista valikkoa mistä sen saisi). Ei minullakaan mistään parhaimmasta päästä ole tuo englannin taito ja eikö tuossa pelissä ole aika tärkeää osata mennä ohjeiden mukaisesti? Sitten vielä, että mistä saisi sen nopeusmittarin muutettua km/h ku alkuperäisestihän se on maileissa.
Kyllä suomenkieli pitäisi olla. Kielivalikon pitäisi tulla kun käynnistät pelin. Itse ainakin saan suomenkielen NEED FOR SPEED: MOST WANTEDissa. BLACK EDITIONista en tiedä. Mittarit saat vaihdettua seuraavalla tavalla: ensiksi sinun täytyy mennä päävalikossa asetuksiin ja sieltä valitset peli, jonka jälkeen vielä mittayksiköstä otat metrijärjestelmä. Mittarit saat vaihdettua myös pelin aikana painamalla start näppäintä ja sieltä yhtälailla asetukset ja niin edelleen.
Taidatte puhua ps2 versiosta eikö niin?? meinaan itel on koneel ja oli alusta asti suomenkieli ja mittari km
+1. Upeat maisemat/efektit +2. HDR-Simulointi +3. Autoja mukava pakka. +4. Autojen peili ja maalipinta upeaa katseltavaa Ei todellakaan pilaa NFS-Sarjaa mitenkään. Riippuu tietnekin millä tuhnulla peliä pelaa...Ps2 ei pelaamiseen sovellu eikä pahemmin Xboxkaan...PC RULEZZZ!!!
niin ja samaan aiheeseen liityvää.... eli kun ite pelasin tota peliä läpi olin joutua alottamaan alusta.. eli siinä tuli jonkinlainen vibqa et ei päässy enää eteen päin eli kannattaa aina kattoo se raha tilanne ku joutuu pelaamaan poliisia karkuun
Eipä taida pitää paikkaansa tuokaan väite, Kyllä monet peli arvostelijat suosittelevat aina vähänväliä konsoli versioita ennemmin kuin pc versioita. Mm. Yhteen peliin ei tarvita miljoonia nappeja kuten pc:llä ja varsinkin räiskintäpeleissä, vaan kaikki onnistuu yhdellä ohjaimella. Ja kyllä itekki pelaan pc:tä melkein päivittäin enkä siltikään pidä sitä parempana pelikoneena kuin konsolit. Riippuu aivan täysin ja edelleenkin henkilöstä mistä parhaiten pitää.
nooh... se vähän tietysti riippuu, mutta sanoisin kuitenkin, että sota/räsikintäpelit on pc:llä parempia.
Turha tapella kumpi on parempi pc vai konsoli, mulla on ps2 mutta tämä peli on pc:llä ja vaikka näyttis ei huippu olekaan niin graffat on valovuoden pleikkaria edellä, puhumattakaan jos sais pelattua kaikki säädöt maksimissa. Niin ja pelaan peliä aivan samanlaisella ohjaimella kuin pleikkarissakin on, analogitapit sun muut, eikä maksa ku pari kymppiä. Hyvä puoli on se että latausajat on lyhyet verrattuna pleikkariin, ajotuntumassa ei mitään vikaa vaikka näppiksellä on kyllä tosi huono pelata, ja upean näköinen peli. Kyllä tämä koukuttaa ihan kivasti. Se vaan että kun pelasin nettipeliä niin jäin kyllä ihmettelemään miten muut autot lähti ku turkin hihasta vaikka itselläkään ei huono auto ole, ja kolmen kierroksen jälkeen ne meni jo ohi kierroksella Johan tuossa vauhdissa renkaat pitäis olla liimasta tehtyjä, ja mullakin on sentään jo parhaat renkaat ja melkein huippuunsa viritetty gallardo. No jospa se on mahdollista myöhemmin ja kovan harjoittelun jälkeen... Uskomattomalta kyllä tuntuu.