Tämä otsikossa mainittu asema ei suostu lukemaan kaikkia CD-R levyjä. Polttaminen kyllä onnistuu. Tällä asemalla poltettuakaan levyä se ei enään pysty lukemaan.
Itselläkin ollut joillain levyillä (dvd) sellaisia ongelmia, että on polttanut ihan mallikkaasti, mutta NEC ei ole lukenut niitä. Muilla asemilla luku kyllä onnistuu. Taitaa olla tuon NEC2500:n ominaisuus.
Ongelman syyksi onkin selvinnyt Neron omat image filet (nrg). Niiden tekeminenkin näköjään kusee. Kaikki muut siis toimivat paitsi nrg:stä poltetut.
Toi NEC tuntuu olevan tosi huono lukemaan (mulla 1300). Sen polttamat levyt näyttävät surkeilta Neron diagnostiikkaohjelman mukaan, joskus jopa keskeytyy lukuvirheeseen.Toisessa koneessa lukeva DVD(Samsung), testi näyttää samat kiekot virheettömiksi.Lisäksi noin joka kolmas DVD:tä jää rippaamatta, Samsungilla näin ei kertaakaan.
1300a toimii/polttaa/lukee itsellä mainiosti, ei voi valittaa tuosta asemasta. Tuosta uudesta en sitten tiedä..
mun nd-2500 ei kans lue mitään poltettuja dvd:tä mutta kun antaa kiekon rauhottua pari minsaa ni sitten lukee
Minulla niinikään NEC 2500, ei mitään ongelmia lukemisessa/kirjoittamisessa. Poltettu about 10 dvd, 30 cd-r ja muutamia kertoja cd/dvd-rw levyille.