Hei! Voisiko joku kyseisen laitteen omistajista kertoa millaiset on sen laitteistovaatimukset tietokoneen suhteen? Omistan 500 Mhz koneen johon haluaisin polttavan dvd-aseman. Koneessani on tavallinen cd-asema sekä polttava cd-asema ja ajattelin ottaa tavan cd-aseman pois ja laittaa sen tilalle polttavan dvd-aseman jos se vaan ei tuota ongelmia. Joten jos joku voisi hieman valaista minua asiassa niin kiva olisi.
Itselläni oli vastaava tilanne paitsi koneeni on 900mhz paitsi tavallisen cd:n tilalla oli dvd. otin dvd pois ja nyt on kaks polttavaa dvd ja cd. hyvin toimii. Kokeilin Nec asemaa masterina ja slavena(samas ide väyläs) eikä ollut eroa.
Kiitos tiedosta, tarttee vielä selvittää jaksaako mun kone pyörittää sitä kun tehoja on vaan 500 Mhz. Uutta konetta mielisin niin ongelmia ei olisi mutta kun on töissä lomautusuhka päällä niin pitää yrittää kärvistellä toistaiseksi tällä mikäli se suinkin vaan on mahdollista.
eipä mullakaan mikään tehomylly ole, 1,1 GHz. Olen laittanu Necin aseman masteriksi ja samassa IDE väylässä majailee polttava cd asema slavena. Hyvin on pelittäny
Jep, ei kuulema haittaa joten uskallan tilata sen ja asentaa koneeseeni. Näkyi jo saavan Nec:n asemaa n. 200 eurolla. Mikä ero on bulkilla ja retaililla, muu siis kuin hinta?
Bulkissa ei tule softia ym härpäkkeitä mukana... ne mitä tulee mukana on kyllä ihan pilipali softia joilla ei kyllä tee mitään. Suosittelen bulkin ostamista...