Tuommoinen asema olisi tarkoitus huomenna ostaa(99€). Mutta sitten tultiin siihen kysymykseen, että mitkä levyt olette huomanneet toimiviksi asemalla?? Eli merkkiä ja nopeutta lähinnä tiedustelisin..
Minä olen polttanut Nec ND-1300A asemalla yli 10 erilaista halpaa dvd aihioita ongelmitta. Ainoa ongelma on, että joidenkin halpojen dvd levyjen laatu on niin huono, ettei niitä pysty aina lukemaan uudestaan, vaikka poltto olisi onnistunut. Huonolaatuisilla levyillä on auttanut se, ettei niitä kirjoita piripintaan, eli esimerkiksi 4483 Mb sijasta 4400 Mb. Katso mikä firmware on sinun Necissä, ja päivitä se uusimpaan firmwareen (1.0A)osoitteesta www.necd.de. Itse olen huomannut, että uusin firmware on aikaisempaa parempi polttaja.
datasafe, ~100 kpl verbatim, ~40 kpl ..noi ainaki toimii ja firmware vaihdetaa aina uusimpaan www.mpegit.net löytyy Necin asemalle aika paljon testejä
Onko tietoa toimiiko tämmöiset levyt VD-R 4,7 GB (G) Professional 4x non printed, kun olisi tarkoitus tilata tuommoisia Nierlestä?? Kiitos jo vastauksista!