gigantista ostettu, freecomin kuorissa.. Sanokaas jos on kokemusta, kun oon nyt tilaamassa nierlestä (http://www.nierle-shop.de/) dvd-r levyjä niin että onko sieltä mahdollista saada hyvää ja halpaa tälle asemalle!?! Ja en tarvitse mitään testi linkkejä vaan jos jollakin olisi ehdotus... Pystyykö asemaa jotenkin päivittämään paremmaksi? vaikka en ole siinä kyllä mitään vikaa havainnut! kaikki tähän asti poltetut verbatimit on toiminut hienosti!!
Nec:illä olen noita Sunstar:in 4x kiekkoja reilummin kärytellyt ja ei yhtään räiskälettä. Tosin olen kärytellyt varmuuden vuoksi 2 x. Luoti suora viiva nero:n dvd/cd speedissäkin ja poltan aina tappiin saakka. Hyvin ovat toimineet kaikissa stand-aloneissakin. Bigpocketsista saa vielä puolet halvemmalla one 1 x kiekkoja, jotka palaa nec:illä suruitta 2 x ja virheettä tappiin saakka. Molemmissa kiekoissa on leaddatan pinta. Sama valmistaja kuin sony:lla.
noihin leffoihin tuntuu käyvän kyllä ihan halpalevytkin, Datasafe vaikkapa. suoraa viivaa vaan pukkaa ja täyteen saa kärytellä. ps2 taas ei tunnu käyvän kuin nuo verbatimit, mutta sehän ei ole necin aseman vika
mites ku noi sunstar:in levyt on nierlessä ainakin -merkkisiä ja asemani pitäs vissiin polttaa vaan +merkkisiä levyjä........????
no ei mitään.. mut oisko nyt kellään kokemusta kyseisestä asemasta??? mitenhän käyttäytyy DVD+R 4,7 GB Prodye 4x Speed printed Cakebox 25-pakkaus 29.75 EUR
Prodyet ym. halpislevyt toimii todennäkösesti ihan hyvin, jos erillisellä dvd-soittimella niitä kattoo. Itse oon poltellu täysin samalla asemalla noita www.cdrohlinge24.com:issa myytäviä That's Write -levyjä (joita ei näköjään siellä enää myydä) hyvällä menestyksellä. Jos haluaa, että levyt toimii esim. Xboxissa tai PS2:ssa, niin sillon kannattaa hankkia Verbatimeja, TDK:ita tai muita laadukkaita levyjä. Huonoja kokemuksia on ainoastaan Polarpandassa myytävistä Datawriten levyistä. Niitä suosittelen välttään.
kiitoksia!! juu pitää laittaa pikku tilaus tulemaan noita prodye kiekkoja sekä verbatimeja.. ja mitä tuohon 1300a:ksi päivitykseen tulee niin en ole kovin hyvä englannissa mutta jonkun "nörtin" avustuksella varmaan tulee joskus kokeiltua.. jos toi ohje kerran toimii...