nebulan digi tv pci usb2

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi pekkapuu 22.01.2006.

  1. pekkapuu

    pekkapuu Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2002
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerätäänkö tähän kaikki tieto ja ongelmat nebulan korteista niin säästyy paljon vaivaa ?
     
  2.  
  3. liukkone

    liukkone Member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nebula DigiTV USB2.0 ja Dell Inspiron 8200?

    Juuri ostamani DigiTV (v3.5) ei toimi Inspiron 8200:ssa ilmeisesti siksi, että koneessa ei ole USB2-tukea. Siksipä hankin D-Linkin PMCIA USB2.0 sovittimen DUB-C2. Senkään kanssa homma ei tunnu toimivan. Ohjelma asentuu normaalisti, mutta se ei starttaa ollenkaan, näkyy kyllä TaskManagerisa. Kerran jostakin syystä DigiTV starttasi, kun olin lopettamassa ohjelmaa TaskManagerin kautta, mutta ei enää koneen sulkemisen jälkeen. Konetta sammutettaessa DigiTV pitää vieläpä lopetta käsin.

    Missähän tässä on vika? Onko tietoa?

     
  4. Frohike

    Frohike Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2005
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enpä tiedä tosta Inspiron-ongelmasta mitään... :(

    Mutta millaisia kokemuksia on yleisesti ollut maaliskuussa 2006 julkaistusta uudesta käyttöliittymästä: "3.5.20 (release - RC1)"? Ajattelin että pitäisikö minun vaihtaa tuo vanha 3.2 versioni uudempaan 3.5:seen? Mulla on kyllä toiminut nauhoitukset aika hyvin 3.2-versiolla, mutta Neloselta nauhoitettaessa ohjelma yleensä kaatuu lähetyksen alkaessa ja toisen kerran ekan mainoskatkon lopussa.

    Joskus kokeilin jotain Nebulan beta-version käyttöliittymää ja siis kaikki lakkasi toimimasta: nauhoitus ei toiminut, ohjelma pysyi minuutin pystyssä ja sitten kaatui + muuta ihanaa...
     
  5. karsta

    karsta Guest

    Aika hiljaista täällää.. :(

    Sanoisin inspironista, että usb-portin virta ei riitä. Pitää olla sovitin, johon saa lisävirran esim. ps2-portista. Tällaisen tapauksen tiedän. Ja itsekin olen tapellut ja tuhonnut euroja vastaavaan onglemaan, vaikka kyse minulla oli pöytäkoneesta...

    Mutta oma viimeisin ongelmani: 64-bittisessä Windows XP:ssä en saa millään kuvaa nebulaan (kyllä käytän 64bit ajureita). Kaikki näyttää nebulan mielestä toimivan, myös subit, mutta overlay-videokuvaa ei näy. Kun nebulan softan kerran käynnistää, ei mikään videokuva näy enää millään playerillä. Ei edes avit. Jos en käynnistä nebulaa, toimii videot muilla playereillä ihan normisti. Eli jotenkin nebulan käynnistäminen tuhoaa overlayn. Näytön ohjaimena on ati radeon 9700 ja ajurina catalyst 1.2.2271.39125.

    Avusta isosti kiitollinen olisin. Nebulan tuki ei ole tähän pulmaan vastannut. Muihin kyllä.
     

Jaa tämä sivu