Nebula DigiTV PCI

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Frohike 04.10.2005.

1. Frohike

Frohike Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on Nebulan PCI kortti. Yksi asia miksi ostin tämän, oli se että sillä saa YLEn tekstitykset tallennettua.

No kun sen toukokuun lopulla tänä vuonna ostin, niin alussa tekstitykset tallentuivatkin kun ykköstä ja kakkosta tallentelin.

Mutta nyt tuo ominaisuus onkin aivan kuollut. En saa millään enää tallennettua tekstejä YLEn kanavilta! Mulla on asetuksista päällä "include subtitles when present" ja "show subtitles"... mutta eipä vaan toimi... tekstitys kyllä näkyy - mutta siihen se jääkin.

Mikähän tähän auttaa... kotona käytössä versio 3.2

PS. Ovat muuten tosi "hyviä" nuo Nebulan beta-versiot... tv-kanavat lakkaa näkymästä, nauhotus ei onnistu lainkaan, kuva pätkii koko ajan - eli lyhyesti sanottuna täysiä fiaskoja! Pitäydympä näissä vakaammissa vanhoissa versioissa!

2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikähän se toimiva vanha versio olisi kun mulla ei ole yhdelläkään softaversiolla onnistunut nauhoitukset.

Normaalisti 5-7 minuuttia ja sitten pätkäisee nauhoituksen.
    Live8:sta tuli 2 ekaa ja 2 viimeistä tuntia!
    Joskus tallennus jopa hävittää aloittamansa tiedoston.

4. Frohike

Frohike Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei ole noita nauhotusongelmia ole ollut kuin vain kokeilemissani Beta-versioissa.

Mun korttini on ihan harava-antennissa kiinni. En tiedä miten näkyisi jos ostaisin jonkun all-in-onen pöytäantennin.

Tämä Nebula-TVkortti on muuten testattu ja arvosteltu MikroPC-lehden numerossa 4/2005.

Jaa tämä sivu