Nauhuri s2:lle.

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Eikeksi 02.01.2012.

1. Eikeksi

Eikeksi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koitin käyttää hakua täällä googlessa ja murossa. Ei tuntunut löytyvän mistään kunnon keskustelua ääninauhureista Samsung galaxy s2:lle.

Eli puhelinmyyjä laittoi minulle tulemaan tuotteita, vaikken itse suostunut. Vastaisuuden varalle kaipaisin puhelimeeni ääninauhurisoftan, jolla voisin nauhoittaa puhelut ja todistaa sanomani ja päin vastoin.

App brainista koitin katsoa ja android marketista, mutta itsellä ei ole mahdollisuutta ostaa esim. android marketista. Ohjelma siis mieluusti ilmainen/ etenkin sellainen josta jollakulla olisi kokemuksia ja tietäisi toimivuuden. Mieluusti sellainen, joka ei piippaa kuten nokia vainaassa (antaa mahdollisuuden itse ilmoittaa halutessaan, että tämä menee purkkiin).

Korostan kokemukset ja toimivuus kunniaan!

2.  
  3. hynkkis

hynkkis Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    salaa et saa nauhoittaa, joten jos et ilmoita että puhelu nauhoitetaan(piip-ääni ei riitä), niin ei ole paljoa iloa todistella mitään nauhoituksen kanssa joka on laiton. eli ensin ilmoitat että puhelu nauhoitetaan ja sitten vasta käynnistät nauhoituksen, muuten ei ole mitään lainvoimaa sala-äänityksillä.
    ja luulisi että luurista kuin luurista löytyy äänitys mahdollisuus ihan vakiona näin nykyaikana..

4. Eikeksi

Eikeksi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Keskisuomalaisessa oli taannoin artikkeli koskien aihetta. Sen mukaan keskustelun saa nauhoittaa, mikäli itse osallistuu siihen. Toisten ihmisten turinoita taas ei, mikäli ei ole aikomuskaan keskustella heidän kanssaan.

Mutta nyt siis en kaipaa väittelyä näistä käytännöistä vaan kokemuksia/ suosituksia softista.

5. juus0

juus0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kai siinä nauhuri on vakiona (omissa puhelimissa tähän asti on ollut)

6. Blodoffer

Blodoffer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Record my call on mukavan huomaamaton.

Jaa tämä sivu