1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Natural born killers

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi edse 29.01.2006.

  1. edse

    edse Member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,

    Ajattelin ostaa kyseisen elokuvan kaikilla mahdollisilla extroilla ja nauttia koko setistä, mutta mietin kun elokuva on jakanut katsojia rakastajiin ja vihaajiin.

    Tälläinen jakautuminen tapahtui viimeksi kun ostin fight clubin ja mielestäni se oli melko huono (minun mielipide).

    Keskustelua elokuvasta.

    P.S Huomaako, että siinä on myös Tarantinoa?
     
  2.  
  3. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen ainankin elokuvasta pitänyt, onhan se "ei-niin-helppo" leffa, mutta hyvä.

    ja fight club on btw aikalailla loistava..
     
  4. acido

    acido Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    771
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Monet odottaa että se on pelkkää art-house verimättöä, mutta eipä ihan niin. Leffa on paljon "syvällisempi" eikä aina uppoa kaikkiin suoran toiminnan ystäviin. Muistan aikanaan yllättyneen positiivisesti, kun siinä olikin sanomaa. Väkivaltafriikit saattaa pikästyä...
     
  5. DeLaRocha

    DeLaRocha Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Natural Born Killerssi on kyllä loistava ja btw, Tarantinoa ei juurikaan näy elokuvassa. Käsikirjoitus on kyllä sen, mutta Stone muokkaili sitä sen verran rankalla kädellä että Tarantino halus nimensä pois.

    Tuolla vielä siitä:

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/241021



    edit: linkki
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2006
  6. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä elokuva ja ehkä hiukan erilainen. Vaikkakin nimi johdattaa moottoripyöräjengiin niin siitähän ei ole kyse.
     
  7. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Hyvä elokava, klassisia lausahduksi, ei välttämättä edes aukea yhdellä katselukerralla.

    ps. NBK ei ole/ollut moottoripyöräjengi, ihan "tavallisia" krimaaleja, jotka muodostivat jengin.
     
  8. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta NBK:sta olenkin tapellut aivan tarpeeksi. :) Kysehän ei ollut siitä mitä ne ovat vaan siitä että mihin ihmiset mieltävät ne. NBK ei ole moottoripyöräjengi, eikä elokuva liity NBK:hon mitenkään. :D No joo.. Ehkäpä kello oli liikaa minulle niin en saanut sitä järkevästi sanottua. :)
     

Jaa tämä sivu