Eli ois tommonen luuri.. kun otan kuvia nii en löydä niitä mistää.. Puhelimen oma galleria ei suostu edes avautumaan ja Flexplorerillakaan niitä kuvia ei mistää löydy.. mutta sitten kun laittaa luurin kiinno koneeseen niin nokia kuvan siirto softa kyl ne jostain kaivaa.
Valikko--> Galleria--> Kuvat ja Videot, niin siellä ne ovat valmiina.. ainakin minulla.. Taitaa olla huolto reissu edessä?! miten muuten sinulla N70, kun käynnistät puhelimen tuleeko se aloitusääni aivan täysillä? mulla tulee ja mietin missä vika kun sitä ei voi edes säätää...
Ei sitä varmaan voi säätää mitenkään. Onhan joissain samsungeissa samaan tapaan joku muu juttu perseelleen, varmaan uusimmissa versioissa korjattu.
Juu.. niinkun sanoin nii Galleria ei suostu avautumaan ollenkaan.. joten taitaa olla huolto reissu todellakin edessä.. ja luonnollisesti Nokia huolto on niin sairaan nopee, että luuria saa odottaa jotai 3 kk ;D
Vie puhelin päivitettäväksi, liikkeessä jossa huolletaan puhelimia, päivitykseen menee 0,5h ja saat sen yleensä päivässä. Koita käynnistää puhelin muutamaan kertaan uudestaan ja tee vaikka resetointi sille..
Jos ääni häiritsee niin ekiös senkin saa otettua kokonaan pois käytöstä, ainakin kaikissa itse omistamissani s60 puhelimissa on pystynyt?