1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N-GAGE , auttakee!

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi kumipää 19.01.2005.

  1. kumipää

    kumipää Guest

    Siis nyt tuli tommonen luuri hommattua, tää on vanhempi malli.
    Niin miten saan vaikka videoita puhelimeen ,mulla on pc-suite ohjelma koneella.
    Tolla pc-suitilla käsittääkseni saan tavaraa puhelimeeni.
    Mutta mikä on bluetuutti? Sitä sanoo googlet sun muut.bluetuut sitä ,bluetuut tätä.

     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Itse en kyseistä puhelinta omista. Mutta luulisi että puhelimen mukana tulee cd jossa on Readme, Manual tai jokin sen tapainen. Oletko kokeillut katsoa ohjelman omasta ohje kohdasta (ei ole kaikissa ohjelmissa mutta melkein kaikissa on)
     
  4. kumipää

    kumipää Guest

    puhelin on käytetty, ei tullut mitään softaa mukaan.
     
  5. juuzo

    juuzo Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    462
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli helpointa olisi liittää se usb:hen. Jos sattuu löytymään vaikka digikameran usb-johto se voisi sopia, jos mukana ei tullut johtoa. Siihen ajurit n-gage.com:ista.

    Bluetooth on lyhyen kantaman yhteys vaikka kahden kännykän välillä tai kännykän ja tietokoneen tai...

    Joissain kannettavissa koneissa on valmiiksi bluetooth, mutta varmaan sun pitäisi ostaa koneeseen liitettävä bluetooth-"palikka" jotta se olisi mahdollista.

    Kannattavinta olisi hankkia siihen sopiva usb-johto. Tiedonsiirtokin on nopeampaa ja helpompaa.
     
  6. kumipää

    kumipää Guest

    juu on mulla toi usb-piuha ja olen pari mp3:sta saanut siirrettyä, mutta miten saan videota tai pelejä?
     
  7. eRRo

    eRRo Member

    Liittynyt:
    23.01.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No tietysti samalla tavalla kuin olet ne mp3:set siirtänyt.
     
  8. konstis

    konstis Guest

    Sulla täytyy olla joku soitin mikä tukee näitä videoita, en nyt muista mikä siinä on valmiina mutta tietääkseni se ei tue kun .3gp videoita, smartmovie tukee sitten .avi ja näitä hieman suurempia videoita.
     
  9. kivilahti

    kivilahti Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uudempi pc-suite ainaki QD:lla muuntaa lennosta videotiedostoja 3gp-muotoon, kunhan sillä siirrät .. vanhemmista versioista en tiedä
     

Jaa tämä sivu