Mikähän on kun esim. jotain ikkunaa liikuttaa, niin näyttis sirisee liikutuksen ajan, ja loppuu samantien kun lopettaa liikuttamisen. Eli lyhyesti, kun työpöydällä jokin liikkuu niin näyttis sirisee.
Tekeekö pelatessa? Voi olla, että kortti vaan tarvii enemmän virtaa, niin kelat yms. alkavat sirisemään (en ole elektroniikka ekspertti).
Kyllä kuuluu myös välillä pelatessa. Itselläni kortti toimi hyvin (350w nexus poweri), mutta toisessa koneessa (300w antec poweri) ilmeni noita ongelmia.
Ei välttämättä kuulu näyttiksestä. Mulla saattaa välillä kuulua kaiuttimista sirinää kun hiirtä liikuttaa tms. mutta se ei ole kyllä mikään häiritsevä.
Joko näyttiksen tai emolevyn virransyöttö ruukaa tuommosta sirinää pidellä, mutta ainakaan emolevyn kohdalla siitä ei pitäisi olla mitään haittaa, tietenkin jos ei hermot sirinään mene
Ainahan se sähkö sirisee; menkää kuuntelemaan ulkona muuntaja luokse, niin taatusti sirisee.Jos ääni häiritsee, niin puhaltimia vaan lisää koneeseen, niin kyllä se siitä...ei enää häiritse sirinät.Koneen pitää olla semmoinen,että sen kuulee...
mulla näyttö "sirisee" ennenkuin työpöytä aukeaa. vanha näyttö ei sirissyt koskaan ja tämän hommasin n. kuukausi sitten. eihän noi sirinät ole normaaleja, jos ne joskus alkavat yht äkkiä. tosin mun puolesta saa siristä, ostan kuitenkin ensi vuonna uuden näytön. takuu on voimassa saa nähdä informoinko eteenpäin. mutta jos sulla takuuta niin ne tuo uuden näytön/ korjaavat vanhan.
Minunkin näyttöni pitää pientä sirinää päällä ollessa, mutta se on todella pientä ja lähes mahdotonta kuulla.