Eli mikä näyttis sopii tuohon näyttöön? Itse oon ajatelltu Sapphiren Radeon x1600xt tai Radeon x 1600pro? Pitäis tukea resoluutiota WQXGA (2560 x 1600) ja olla DVI-D dual-link tuki.
eiköhän tohon resoluutiohon pysty mikä tahansa moderni näyttis, mutta jos meinaat ikinä pelata, niin ei tarvii tolla x1600 ohjaimella haaveilla pelaavansa tolla natiiviresoluutiolla; tuskin edes moni peli tukee tota resoa. edit. mistäs oot ton vehkeen saanu? vai onko duunissa? vai ei ole ollenkaan, ja kysyt vain..? kattelin vaan että aika kallis näyttö, reilut 2000€ halvimmillaan
Eikös tuo Dual DVI tuki tullut vakioksi vasta 7900 sarjan myötä, eli noi muut 7800 sarjan ohjaimet ei olisi Dual DVI mallia vakiona, vaan kortin valmistaja on sen voinut lisätä tuen halutessaan. EDIT: Puhun tässä siis vain NVIDIA:n 7800 ja 7900 sarjoista.
ei mene näin! dual DVI löytyy esim joistain 6600GT malleista, ja vaikka x800 sarjan joistain kappaleista. eli ei tullut 7900 sarjan mukana. edit. jos puhe siis, että on VAKIONA, niin en ole asiasta enään niin varma...
Firmaan hankittiin Dellin 30" näyttö. Sopivaa näytönohjainta etsittäessä ja keskustelupalstoja läpi kahlatessa jotkut valittivat, ettei kaikkien valmistajien mallit toiminut vaikka piti. Silloin kun näyttö hankittiin, nVidian sivuilla ei ollut vielä mainittu tukea ko. näytölle. PNYn ja Evgan korteista ei kukaan ollut valittanut. Ja mun käsittääkseni kaikissa korteissa ei ole dual-link lähtöä. Tossa sivutaan asiaa http://www.sharkyforums.com/showthread.php?t=279988&page=5