NäyttöBugi peleissä

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Lekaveli 21.12.2008.

1. Lekaveli

Lekaveli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkä mulla on ollu aia kaua jo näyttöbugeja peleissä siis ihan kaikissa joita mulla koneel on esim. nfs undercover ja san andreas. Oon kokeillu uusien ajurien asentamista ja kokeillu vanhempiaki mut ei toimi ja oon imuroinu koneen sisältä ja näytönohjaimenki kunnolla mut ei mitää tulosta. Ne bugit yleensä kyl ei ihan heti ala ku alkaa pelaamaa mut sit jonku ajan päästä vaik n. puolen tunnin- tunnin päästä alkaa tulee niitä...[​IMG]

2.  
  3. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ekaks voisit pistää ton kuvan linkiks, kiitos.
    Sitten aiheeseen: oletko kokeillut asentaa pelin uudestaa? Katsoppa kun tämä "bugi" tulee niin prosesseja ja suoritinkäyttöä.

4. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitkä on suorittimen ja näytönohjaimen lämmöt siinä vaiheessa kun noita bugeja alkaa esiintymään? Itselläni ongelma ratkesi, kun laitoin yhden lisätuulettimen puskemaan ilmaa ulos koneen takaosasta ja vaihdoin näytönohjaimen tuulettimen tehokaampaan. Tosin koneeni on jo kohtalaisen iäkäs eikä näytönohjainkaan enää sieltä parhaimmasta päästä. Näytönohjaimen lämmöt putosi noin 80 asteesta hieman reiluun 40 asteeseen pelattaessa vaikka hieman ylikellottelinkin korttia.

Jaa tämä sivu